S
Stallbruddalen
Sv: Bra hull eller inte ?!
Det är marken som lutar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är marken som lutar...
Här kommer på Vattar....
![]()
framifrån
![]()
bilderna är tagna idag och jag tycker nog han är helt ok! Vi jobbar på att få upp ryggen och magen...
![]()
december 2006 tror jag....
Vågar man fråga ifall hästen är överbyggd? Eller är det marken som lutar här också?!![]()
Du är helt inne på om dom är överbyggda![]()
![]()
Min är också överbyggd![]()
Vågar man fråga ifall hästen är överbyggd? Eller är det marken som lutar här också?!![]()
Han är överbyggd. Men det gör oss inte så mkt. När man får upp ryggen lite så brukar det inte se ut som att han är lika överbyggd.
![]()
Nej, håller medSer mycket bättre ut när dom rids osv. Min är mycket mer överbyggd än din dessutom
Men älskar han i alla fall
![]()
Men alltså? Hur många islandshästar är INTE överbyggda? tycker nästan alla är det mer eller mindre....
Gauti ser väldigt trevlig ut i hullet nu, dock vill jag se mer ryggmuskler!
Och så mer rättvisa bilder på Gauti, då vinterpälsen är sågott som borta nuBra hull eller inte?
![]()
![]()
Här kommer på Vattar....
![]()
framifrån
![]()
bilderna är tagna idag och jag tycker nog han är helt ok! Vi jobbar på att få upp ryggen och magen...
![]()
december 2006 tror jag....
Det är svårt att avgöra om skäcken iom att han inte är uppställd, men på bilden ser han ju lite "rund" ut![]()
Där han travar är han snygg.. Hon kan inte försöka markarbeta honom istället?