BRA jodphur

Sv: BRA jodphur

Jag har MH Protective, de är de enda som är godkända skyddsskor enl CE märkning. Stålhättan ska klara 4 ton!!

De finns billigare men de är inte lika säkra.

Jag har fått byta mina tidigre då sulan släppte men nu är det en söm runt om som gör att de inte gör det.

Rekomenderar dem.

// GW

50pers i stallet?! Vad är det för jäkla stall? Ridskola?

MH har jag aldrig haft något till övers för. Alla produkter jag haft från dem har fallit isär i sömmar m.m. bara efter någon månad.

Som svar till tråden:
Jag har ett par Equi-Comfort med stålhåtta. Skit snygga, bekväma och inte klumpiga för fem öre. Hittade dem hos Kaupre, men jag vet inte om de går att få tag på fortfarande där.
Köpte dem på rea för 550kr.
har haft den ett år nu och de är lika snygga nu som de var då och hr inte visat minsta tecken på att svika mig.

798 men jag har hört att går att få billigarer på Granngården?
Vet ej om det är sant
Horze tar 898 för dem

// GW

CHW skrev:
Jag har haft MH Protective Jodphur eller vad de nu heter i säkert 5 år och de håller i många år till! Min häst ÄLSKAR när han har broddar på mig och står nästan och hoppar på mig ibland, men de har hållt! :love:

:) :) Jag har också likadana skor som du och jag tycker de är jättebra med stålhättan så man inte blir trampad, har blivit det många gånger av min häst.:mad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka