Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mina är 4 m, men de är alldeles för långt, iaf till min D-ponny, hur mkt ska jag klippa av dom så dom blir lagom längd så att det inte blir en stor bulle på mitten?
Jag brukr kapa av ca 70 cm och då har jag en mini D med korta ben så jag tror att 50 cm borde räcka.
Klipp av 10 cm, linda. För långt? Klipp av 10 till och linda. Tills du får lagom.
Fyra meter tycker jag är ganska lagom till både fram och bakdben men en d-ponny med lite smalare ben så kasnke 3 meter blir lagom, ju skickligare man är på att linda desto enklare är det att linda med långa lindor...
Hästmänniskan
Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Hästnyheter En uppfinningsrik lösning för ett vanligt stallproblem. Beatrice Carlsson byggde en egen magnetkvast som effektivt samlar upp hästskosöm...