Bukefalos 28 år!

Bra ridbyxor!

A

anna210

Vill ha tips på helskodda ridbyxor som har sidofickor.
Undrar speciellt om det är någon som har Pikeur Mondega eller Jacson Samos... :)
Vad ska man satsa på? Vill helst inte ha med superhög midja som det är på rätt många ridbyxor...
 
Mountain horse Isolde helskodda har en ficka med dragkedja på högra sidan.
tycker dom är skitbra, men tyvärr ngt höga i midjan.
 
Ingdams har jätte sköna helskodda ridbyxor med en sido ficka på höger sida. De är lika mjuka och sköna hur många gånger man än tvättar dem :love:
 
Pikeurs är underbara! :love: Jag använder nästan bara sådana nu och när jag köper nya är det alltid Pikeur. :)
 
Håller Pikeur bra?
Funderar på ett par pikeur Mondega som ju är otroligt snygga och tyvärr lite dyra :p
Det är väl något microfibermaterial?
 

Liknande trådar

Utrustning Är det stört omöjligt att hitta nya vita ridbyxor med lite högre midja och som inte har silikonskoning? Exakt alla ridbyxor verkar ha...
Svar
17
· Visningar
1 240
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag har 3 par ridbyxor , men är sugen på ett par nya . Tights uteblir hos mig . Men vilket märke är med sköna och bra silikon skodda...
Svar
13
· Visningar
986
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 289
Senast: Ullmerkott
·
Kropp & Själ I helgen har jag tävlat. Vita ridbyxor och tajt kavaj. Sen jag skadade mig och blev sjukskriven för snart tre år sen har min kropp...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
13 534
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp