Bra skor till klänning?

Jag skulle ha ett par snygga, ofodrade läderstövlar med lite klack i sådana fall. Då kommer foten upp lite och lurar ögat att se mindre ut. Skaftet på stövlarna gör att man inte ser vaden så mycket.
Jag personligen skulle aldrig ha sneakers till kjol (möjligtvis jeanskjol) men det är bara min smak.

Ja, stövlar fungerar och jag har både med och utan klack som går bra.
Tar gärna emot fler tips :) .
 
Ja, Mary Jane´s där är fina! Tack för tips, jag missade dem först. Lite kallt när det börjar mulna på bara men nu på sensommaren fungerar sådana finfint.

Fler bra tips på något mellanläge mellan sådana och stövlar? Jag har flera fina stövlar i olika höjd och håller med om att det går fint men skulle vilja kunna ha mer skoaktigt också.

Jag har tjocka strumpbyxor till mina MJ´s, det är absolut inga problem varken praktiskt eller stilmässigt.

Jag tänker mig stövlar i stil med dessa http://www.boozt.com/se/sv/billi-bi...53?navId=67500&group=listing&position=1000000
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag behöver 2 spagettiburkar, men är låst med storleken. De bör vara 25-26 cm höga. Inte högre, då blir det för höga för lådan. Inte...
Svar
7
· Visningar
705
Senast: Rie
·
Hemmet sim man sätter i vasken i groventrén när man fyller den med vatten? Har en tvättbänk som numera saknar sin plupp. Jag har försökt googla...
Svar
11
· Visningar
3 321
Senast: Rie
·
Äldre Jag ska ev. iväg på en fest med 70-talstema. Jag har inte en jättestor budget, men skulle gärna vilja göra det så bra som möjligt ändå...
Svar
19
· Visningar
11 933
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp