Bukefalos 28 år!

P

Pretty

Hejsan, jag har lite problem när jag ska bränna ner t ex musik på en skiva. Är det någon speciell skiva man behöver ha?? :confused:
 
Sv: Bränn

Nej, en tom CDR- eller CDRW-skiva fungerar bra. Jag föredrar de sistnämnda eftersom man då kan använda skivan hur många gånger som helst (spela in fler låtar, bränna över etc.). CDR-skivor går bara att använda en gång.
 
Sv: Bränn

Hejsan, jag har lite problem när jag ska bränna ner t ex musik på en skiva. Är det någon speciell skiva man behöver ha?? :confused:

Vad är det som är problemet?. Vad är det som händer/händer inte när du ska bränna??
 
Sv: Bränn

Jag fattar inte rikigt vilken cd skiva jag ska ha när jag bränner över musik, det där med -R,+R och de :P Kan någon säja vad det ska stå på skivan?? :)
 
Sv: Bränn

Ja det beror ju på vad din brännare klarar av... En del klarar bara -R en del +R en del båda... RW är skivor man kan bränna på flera gånger, som videoband/kasettband...
 
Sv: Bränn

Okey, köpte en CD-R skiva :) Men nu när jag ska göra det (på nya media player) så kommer det upp en skylt "Mata in en tom skiva i Cd-enheten" Vad betyder det?? :confused: Hadde ju skivan i!
 
Sv: Bränn

Ja nu funkar det :) Men ska man ha Dvd R- när man bränner ner en dvd? ??
 
Sv: Bränn

Det beror på vad du har för brännare, jag kan tex ha både -+ och rw skivor...
 
Sv: Bränn

Har har datorn :angel: Bränner ner med Windows media player å skivan ligger där den ska :P "okunig" :crazy:
 
Sv: Bränn

Jo men i datorn har du en brännare, och det beror ju på vad det är för variant den kan ta...
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har mycket Råkor där jag bor och nästan varje morgon har jag fågelskit på fönstren. Nu pratar vi inte om lite skit, utan mycket...
Svar
2
· Visningar
170
Senast: ufot
·
Skola & Jobb Jag har fått nytt jobb. Något helt annat än innan och byter verkligen riktning i livet. Blev nästan head-huntad till tjänsten (som...
2
Svar
32
· Visningar
2 654
Senast: Elo
·
IT & mobiler Jag funderar på att köpa hörlurar för att lyssna på musik och poddar. Kommer inte använda dem dagligen, så de behöver inte vara...
Svar
16
· Visningar
362
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Jag behöver hitta nya t-shirts eller linnen till när jag spelar Padel och tränar. Jag vet dock inte vilket material jag ska välja, för...
Svar
1
· Visningar
166

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp