P

Pretty

Hejsan, jag har lite problem när jag ska bränna ner t ex musik på en skiva. Är det någon speciell skiva man behöver ha?? :confused:
 
Sv: Bränn

Nej, en tom CDR- eller CDRW-skiva fungerar bra. Jag föredrar de sistnämnda eftersom man då kan använda skivan hur många gånger som helst (spela in fler låtar, bränna över etc.). CDR-skivor går bara att använda en gång.
 
Sv: Bränn

Hejsan, jag har lite problem när jag ska bränna ner t ex musik på en skiva. Är det någon speciell skiva man behöver ha?? :confused:

Vad är det som är problemet?. Vad är det som händer/händer inte när du ska bränna??
 
Sv: Bränn

Jag fattar inte rikigt vilken cd skiva jag ska ha när jag bränner över musik, det där med -R,+R och de :P Kan någon säja vad det ska stå på skivan?? :)
 
Sv: Bränn

Ja det beror ju på vad din brännare klarar av... En del klarar bara -R en del +R en del båda... RW är skivor man kan bränna på flera gånger, som videoband/kasettband...
 
Sv: Bränn

Okey, köpte en CD-R skiva :) Men nu när jag ska göra det (på nya media player) så kommer det upp en skylt "Mata in en tom skiva i Cd-enheten" Vad betyder det?? :confused: Hadde ju skivan i!
 
Sv: Bränn

Ja nu funkar det :) Men ska man ha Dvd R- när man bränner ner en dvd? ??
 
Sv: Bränn

Det beror på vad du har för brännare, jag kan tex ha både -+ och rw skivor...
 
Sv: Bränn

Har har datorn :angel: Bränner ner med Windows media player å skivan ligger där den ska :P "okunig" :crazy:
 
Sv: Bränn

Jo men i datorn har du en brännare, och det beror ju på vad det är för variant den kan ta...
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har fått nytt jobb. Något helt annat än innan och byter verkligen riktning i livet. Blev nästan head-huntad till tjänsten (som...
2
Svar
31
· Visningar
2 278
Senast: Rugge
·
IT & mobiler Jag funderar på att köpa hörlurar för att lyssna på musik och poddar. Kommer inte använda dem dagligen, så de behöver inte vara...
Svar
16
· Visningar
294
Kropp & Själ Är det någon här som har rosacea eller väldigt känslig hy i ansiktet som vill dela med sig om vilka hudvårdsprodukter ni använder? Jag...
2
Svar
23
· Visningar
948
Senast: Tassa
·
IT & mobiler Som frågan i rubriken lyder. Jag ansvar för utskick av ett nyhetsbrev och tanken är att det ska se lite proffsigt ut (läs: inte allt för...
Svar
12
· Visningar
451

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Kattsnack 10
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp