Bränna ut 98 filer till en sammanhängande film? HUUUR?

Bansan

Trådstartare
Om filmappen heter xxx.CUSTOM.FIN.SWE.SUB.NTSC.DVDR-SFB & innehåller 98 uppdelade filmfiler.... HUR kan jag bränna ut dem som en sammahängande film? Vilket program använder jag?
 
Sv: Bränna ut 98 filer till en sammanhängande film? HUUUR?

Ah... tack...

Det var ETT steg... Men vad gör jag sedan? Måste jag packa upp allt separat eller vad?
 
Sv: Bränna ut 98 filer till en sammanhängande film? HUUUR?

jag använder Stuffit ( ladda ner på download.com) då finns de en speciell fil som heter .rar eller likanande bland alla 98 filerna så dubbelklickar du på den så ordnar den allt så får du en .avi fill eller liknande som du spelar upp i VLC :D
 
Sv: Bränna ut 98 filer till en sammanhängande film? HUUUR?

Du testade alltså inte ens? Öppna en (förslagsvis sista eller första, men spelar egentligen ingen roll) och packa upp filen. Det är samma fil som ligger delad på alla, och programmet kommer automatiskt att packa upp hela filen från alla del-arkiven.
 
Sv: Bränna ut 98 filer till en sammanhängande film? HUUUR?

Jag ska inte ta gift på att jag riktigt är med på vad du menar, men räcker det inte att du bara packar upp en fil?
 
Sv: Bränna ut 98 filer till en sammanhängande film? HUUUR?

jag använder Stuffit ( ladda ner på download.com) då finns de en speciell fil som heter .rar eller likanande bland alla 98 filerna så dubbelklickar du på den så ordnar den allt så får du en .avi fill eller liknande som du spelar upp i VLC :D

Hmmm... *pillar*... Alltså, en av filerna döps till .rar när man har "stuffit"? jag fattade nog inte riktigt.
 
Sv: Bränna ut 98 filer till en sammanhängande film? HUUUR?

Du testade alltså inte ens? Öppna en (förslagsvis sista eller första, men spelar egentligen ingen roll) och packa upp filen. Det är samma fil som ligger delad på alla, och programmet kommer automatiskt att packa upp hela filen från alla del-arkiven.

Ah... okej... Jag har ju bara sysslat med musik innan & datorn här är splitt ny så jag är lite försiktig :crazy:
 

Liknande trådar

M
IT & mobiler Har laddat över en film från mobilen till datorn, men jag kan inte öppna den. Får då ett felmeddelande som lyder: Det går inte att...
Svar
2
· Visningar
1 320
Senast: hvala
·
IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 767
Senast: lisa412
·
M
IT & mobiler Jag har ett problem, jag skulle vilja lägga in film på min dator, som jag filmat med min Ericsson w715 (tror jag den heter)...
Svar
8
· Visningar
3 816
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Vill göra en ihopsatt film av mina filmfiler, avänder mig av Windows Movie Maker men måste ändra filerna för att det ska gå att använda...
Svar
3
· Visningar
1 053
Senast: Bylund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp