Det är nog vanligt, det med!
Där jag har min häst inhyrd är nog det sämsta stallet jag nånsin nappat på!!
För det första, så vill min häst vara ute JÄTTElänge annars pajar hon boxdörren - vilket hon annars aldrig gör!! -
hon har lyckats sparka sönder ena halva väggen (alla boxar är byggda i trä plankor

) och jag har lagat det varje gång hon gjort det.
Fick många klagomål ifrån stallägar´n om att min häst är helgalen, att hon är jobbig och dum.
Jag har fått 3 lappar i 3 dagar i rad där stallägar´n skrev att hon tyckte det vore bättre om jag hittat ett annat stall så fort som möjligt. Andra lappen stod det att det verkade som att det inte fungera riktigt så bra för hästen och att hon kanske skulle kunna gå på lösdrift.
Det har ALDRIG förekommit några problem med min häst på de ställena jag hyrt in hästen hos bara att hon var lite busig.
Hon busar STÄNDIGT numera och rymmer så fort någon annan öppnar el-stängseln vid kvällsintag, då skuttar hon iväg till stallägarens trädgård och bockar runt - hela tiden

Min mammas kille försöker nu ta reda på om hans granne erbjuder min häst lösdriftsplats hos deras 2 ponnier (jättesöta!).
Stallägaren vill DEFINITIVT bli av med oss, så är det bara.
Hon lägger sej i ALLTING så fort något är lite fel t.ex min häst som kör med rodeo-tricks i hagen bredvid paddocken när hon försöker rida sin häst ordentligt.
//Carolrita