Bråk i stallet typ hela tiden

Jag försöker att inte lyssna alls, såvida det inte är befogad kritik. Har den erfarenheten att börjar tjafset så blir det 10 resor värre efter ett tag. Fick byta stall 3 gånger på kort tid för allt viskande, och har nu hittat ett stall där jag slipper det. :)
 
I dag fick sig vår...bråk teje en rejärl avhyvling av stall ägare hahahaha.Efter mycket tjat från vår sida verkar han förstå vem som är problemet.....hoppas nu bara att det blir bättre.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
612
Senast: valy
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 250
Senast: Sirap
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 317
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 013
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp