Bravo färsk- och torrfoder

B

Bikerfrun

Är nyfiken på Bravo färsk- och torrfoder. Vill gärna ha åsikter om detta foder?
 
Sv: Bravo färsk- och torrfoder

Har inte provat deras torrfoder men är jättenöjd med deras färskfoder. Hundarna älskade det, lätt att dosera då det ju är uppdelat i "hamburgare". Luktade dessutom helt okej även för en matte som är vegetarian.
 
Sv: Bravo färsk- och torrfoder

Har inte provat deras torrfoder men är jättenöjd med deras färskfoder. Hundarna älskade det, lätt att dosera då det ju är uppdelat i "hamburgare". Luktade dessutom helt okej även för en matte som är vegetarian.

Instämmer i vartenda ord! (Förutom att jag inte är vegetarian...:D) Har samma konsistens som köttfärs, dvs inget äckligt slabb...
 
Sv: Bravo färsk- och torrfoder

Samma erfarenhet här. Har tidigare testat Klass men de kladdiga tuberna klarade jag inte av att hantera någon längre period. :o

Maten är lätthanterad, luktar gott, hunden älskar det. Hon har bara fått det i några dagar så än har jag inte märkt någon direkt skillnad. Jag avvaktar och får återkomma om det "händer" något. :)

Loka får Bravo Lamm-färskfoder.
 
Sv: Bravo färsk- och torrfoder

Jag har utfodrat med Bravo färsk sedan Mars, och både jag och hundarna är helnöjda med det!:bow::bow:
 
Sv: Bravo färsk- och torrfoder

Min (förra) hund klarade inte av färskvarianten, han blev väldigt lös i magen. Och han hade ganska bra mage i övrigt.

Och jag, som också är veg, tyckte det var slabbigt och ganska äckligt både i konsistens och lukt.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Bomullstussen äter dåligt och är för tunn och jag skulle vilja hitta ett energitätare torrfoder för små hundar (hon vägrar dessutom äta...
2
Svar
26
· Visningar
1 552
Senast: Stergo
·
Katthälsa jag har egentligen tänkt posta en tråd om torrfoder rätt länge, men eftersom jag har en bonusfråga så passar jag på att ställa den...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: escodobe
·
Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 596
Senast: tanten
·
Hundhälsa Jag har en hund som inte vill äta, jag tycker att jag har testat en massa olika foder och toppingar men ingenting duger. Tänkte därför...
2
Svar
33
· Visningar
1 916
Senast: Kivina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp