Världens godaste torrfoder? (Ännu en fodertråd.)

Nirvana

Trådstartare
Jag har en hund som inte vill äta, jag tycker att jag har testat en massa olika foder och toppingar men ingenting duger. Tänkte därför att jag skulle kolla här vad ni tror att världens godaste torrfoder är? Jag är beredd att testa allt, innehåll och pris spelar ingen roll bara det är supergott.
 
Jag har en hund som inte vill äta, jag tycker att jag har testat en massa olika foder och toppingar men ingenting duger. Tänkte därför att jag skulle kolla här vad ni tror att världens godaste torrfoder är? Jag är beredd att testa allt, innehåll och pris spelar ingen roll bara det är supergott.
Frolic 😁
 
Har varit hos vet och fått rekommendationer, tyvärr ratar hon dem.

Denna var det enda min hund är när han behövde komma igång efter magkatarr.
purina-pro-plan-veterinary-diet-dog-cat-cn-convalence-mousse-195g-8c.jpg
 
Det foder som alla mina hundar älskar är Royal Canin Hypoallaergenic, kör det då en av mina är allergisk men dom andra vill gärna ha ha det med hellre en sitt egna. Till och med katterna snor av det om dom får chansen :d
 
Jag fick en påse Britcare Lamm och alla fyrbenta i det här huset verkar vara galna i det, till och med kräsna katten 😅 använder påsen som träningsgodis då båda hundarna äter annan mat, dom gör i princip vad som helst för det 😁
 
Jag fick en påse Britcare Lamm och alla fyrbenta i det här huset verkar vara galna i det, till och med kräsna katten 😅 använder påsen som träningsgodis då båda hundarna äter annan mat, dom gör i princip vad som helst för det 😁
Tack, skriver upp den på min lista.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 393
Senast: tanten
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 448
Senast: Myrten
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 596
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 878
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp