Brodera på täcke

Breccia_

Trådstartare
Jag har ett grått fleecetäcke jag vill brodera på, typ mina initialer men jag vet inte vilken färg jag skulle brodera med då.
Ett av tävlingsschabraken (som jag tänkte ha "till" det täcket) är vitt med mörkgrå kant + brodyr o silverpasspoal.
Silver skulle ju försvinna lite i det gråa, men det skulle kunna vara fint att det inte är så synligt.
Sadel + träns är svart. Vilken färg skulle ni brodera med på grått?

Sv: Brodera på täcke

finns det ingen annan färg på täcket? bara grått?

Jag skulle nog tagit vitt om täcket är ljusgrått, annars kanske ljusgrå på ett mörkgrått täcke

Jag har redan täcket... ;)

Silver verkar poppis. Kan ju bli lite osynligt men det kan vara ganska fint också.

Vitt om du vill att det ska synas bättre, men annars är Silver nog också fint, men jag tror också att det kanske syns lite dåligt.

Alltså det måste inte "synas" så, det kan ju vara lika fint att det bara glittrar till lite granna. Det är inget WOW-fintäcke så att säga, ett enkelt grått fleece med lite ljusare grå, flätad passpoal. Men det sitter bra på pållen och är mkt bra kvalité.

om täcket är mer ljusgrått, så varför inte mörkgrå brodyr?
eller svart..det syns ju alltid bäst. på det vita schabraket skulle jag broder i grått, samma färg som pp.

jag tänkte också brodera initialerna, men för mig skulle det inte bli så snyggt, det är nämlige AS. får väll skriva BRA efter åt el ngt.. :P

Täcket har sån där trevlig mellangrå färg, Capriatitäcke om du sett deras gråa. Så grått kommer verkligen inte synas. Tror jag kör på silver! :)
Haha, mina initialer blir ganska fina, S.R.A. :)

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 528
Utrustning Jag köpte i all hast ett begagnat regn/flugtäcke för ett tag sen, alltså ett som är regntätt över hals, rygg å kors men nät på resten...
Svar
7
· Visningar
1 598
Senast: Shixle
·
Utrustning Ska köpa min första islandshäst, vilken utrustning är absolut minimum? Tex i transporten hem behöver jag ju transportskydd, behöver den...
Svar
13
· Visningar
1 874
Senast: Andromedae
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att... 2
Svar
20
· Visningar
5 999

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka