Brodyr på täcke..

Ska brodera på ett fleecetäcke, typ tävlings/transporttäcke, men vad ska det stå på? Tycker det är tråkigt med hästens namn så ni här på buke kanske har något tips?:angel:
Tex "Sponsor by mom and dad" :D

Tacksam för svar :bow:

Sv: Brodyr på täcke..

Skriv ditt namn , vanligt men snyggt! ;)

hästens namn och vilken klubb ni rider på/för, det ser snyggast ut tycker jag ;)
tycker bara det ser konstigt ut om det står ägarens namn på, för det är väl inte människan som ska ha täcket på sig ?

Haha skrev så först men ändra, ja man lär ju inte skriva fel på täcket haha :p

Hästen heter Omar och vi tävlar inom fyrgång och tölt (islandshästgrenar), men tycker det är så vanligt att skriva hästens namn så det var därför jag tänkte att ni kanske visste något :)

Har bara ett broderat täcke, och där står det hästens namn på.

:rofl:

Jag tycker att "sponsored by mom and dad" var jättekul! Känns som ett skoj sätt att driva med bortskämda människor, och samtidigt vara glad för att ens föräldrar hjälper till. Klockrent!

Jag tycker hästens namn eller klubbens är finast. Även fast det är vanligt så tycker jag inte att det blir tråkigt :)

Hur skulle det vara med Omar och världens gosigaste eller nåt annat gulligt i den stilen?

Sponsored by mom and dad är ju fan lika vanligt som att ha hästens namn, haha :p

kl
jag har en egen brodyrmaskin, och jag måste erkänna att jag har lite sjuka saker broderade ibland vad sägs om en pyamas med " godnatt min prins med en groda med krona på" hihihihi

ligger jusst ett schabrak med "mattes negerboll" i maskinen

annars har han med olika figurer och lite annat tokigt, även benlindorna e broderade, suverän stöldmärkning, inget kul att ta mina grejjor...

man behöver ju inte alltid vara så himla seriös. jag gör brodyrfiler åt folk o ibland storknar jag på alla seriösa, tycker det är roligt med skämt hästar...

i dag filade jag på ett täcke till en travare..
" ser du bara röken av mej, så läggnamnet på minnet XXXX XXXXX" ägaren gavade hårt..

så fram med roliga bilder o texterna på hästarna, visst man kan ju vara sriös oxå....

Senast ändrad av en moderator:

Några påhitt:
Min häst (eller hästens namn då) älskar att hoppa - undan
Pålle älskar att springa - i skogen
Min arab älskar att galoppera - genom buskar

Eller roliga beskrivningar:
Blixtsnabb
Travargubbe
Åkerplog
Bomspridare
Hoppgalen
Islandsflicka
Skogstroll
Gräsklippare

om jag skulle brodera nått till min isis, skulle det nog vara nammnet, om de är fint dvs.
Annars Femväxlad turbo :D

hehehe

Jodå JAG kan dressyr, med matte är det värre.

Mustang byggde denna vackra kropp.

Born to be wild

Matte ville ha en lamborgini,därför ligger jag på bettet.

Aint no harley but I will go

Speciellt utvald!

Värd varenda krona

Tyvärr jag har redan en ägare

fantasin e som baken delad....

min häst har grimmskaft med texten ouppfostrad tex!!

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 555
Senast: Takire
·
Tjatter Snön gloppar från taket, dagarna blir längre och talgoxen sjunger sin vårsång utanför fönstret. Det vädras vår i luften och vad passar... 17 18 19
Svar
366
· Visningar
20 876
Senast: _Elly_
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en 13 årig tjej som älskat hästar hela livet. Jag har ridit på ridskola ett bra tag men även varit medryttare till än häst...
Svar
13
· Visningar
2 560
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt... 2
Svar
34
· Visningar
5 682
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka