Bukefalos 28 år!

brukskörning

B

**BORTTAGEN**

Hej!
Är det någon som vet när det anordnas brukskörningstävlingar i västra götaland? Jag hade velat vara med på någon sådan tävling som är lite mindre. :)
 
Det anordnas bara DM i brukskörning med vagn, plöjning samt skogskörning. Vinner man DM så är man uttagen till SM.
Vill du att det ska blir mer tävlingar än DM så får du nog puffa på lite själv :-) Att deltaga i en brukskörnings tävling är inte som andra tävlingar...det är...ja...som en vanlig körträff.
 
De har du nog rätt i. det är lite synd att det inte finns så många tävlingar. :bump:
 

Liknande trådar

Dressyr Någon mer än jag som följer tävlingarna? Jag hejar ju lite extra på Hollands Fergusonavkommor, får hoppas på min största favorit...
Svar
12
· Visningar
1 331
Senast: Fiorano
·
Tävling Vet att det finns en gammal tråd om detta, men det kan väl vara kul att starta upp en ny😉 Så, vad är det sjukaste/värsta som ni sett...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
16 316
Senast: corzette
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 461
Senast: zarmino
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 874
Senast: hhere
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur valde ni uppfödare?
  • Guldfasanerna
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp