Bukefalos 28 år!

brukskörning

B

**BORTTAGEN**

Hej!
Är det någon som vet när det anordnas brukskörningstävlingar i västra götaland? Jag hade velat vara med på någon sådan tävling som är lite mindre. :)
 
Det anordnas bara DM i brukskörning med vagn, plöjning samt skogskörning. Vinner man DM så är man uttagen till SM.
Vill du att det ska blir mer tävlingar än DM så får du nog puffa på lite själv :-) Att deltaga i en brukskörnings tävling är inte som andra tävlingar...det är...ja...som en vanlig körträff.
 
De har du nog rätt i. det är lite synd att det inte finns så många tävlingar. :bump:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hej! Jag söker information om ett gäng hästar som befann sig i Västra Götaland före 2014. Om det finns någon som har relevant...
Svar
0
· Visningar
365
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
587
Senast: Fille
·
  • Artikel
Radannons Hej, Mitt namn är Evelina Esbjörnsson, jag är 30 år gammal och har mångårig erfarenhet av hästar samt hundar. Jag söker nu ett...
Svar
0
· Visningar
236
Samhälle Först så vill jag säga att vi trots allt har det ganska bra i Sverige som har relativt låga avgifter för sjukvården jämfört med många...
2
Svar
31
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Byta nackstöd på bil
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Älgflugor
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp