Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ser jag fram emot. Ska bli kul att få ansikte på namnen.Vad trevligt, då kanske vi ses därnere,alltid roligt att träffa nytt folk...
Ameo har ju "planerat" det geniala i att byta mobilnummer med varandra innan vi åker ner dit.
Håller fullständigt med! Har ju inte sett Roven live och vet inte om han kanske ser bättre ut då, men på DVDn jag sett (Nijhofs) har han inte imponerat på mig iallafall, det gjorde däremot Quattro och Voltaire (som jag blev kär i, önskar mig ett Voltaire-sto i julklapp).
Ok. att typ på hingst är viktigt men inte på bekostnad av hoppteknik, men det är min personliga åsikt.
Jag tror att du förväxlar Goldmine med Come Fast![]()
Har inte sett Goldmine hoppa, men han har ju meriter upp till 160 vill jag minnas, och det ar ju inte fy skam. Kan tycka att han inte är lika fantastisk i typen som Roven, men inget större fel på honom heller. Han borde ju användas mer tycker man.
Ulrika
Håller fullständigt med! Har ju inte sett Roven live och vet inte om han kanske ser bättre ut då, men på DVDn jag sett (Nijhofs) har han inte imponerat på mig iallafall, det gjorde däremot Quattro och Voltaire (som jag blev kär i, önskar mig ett Voltaire-sto i julklapp).
Ok. att typ på hingst är viktigt men inte på bekostnad av hoppteknik, men det är min personliga åsikt.