Bukefalos 28 Ă„r!

Bruksprovet 2022 (SWB)

Åh har du ett zirocco blue stođŸ„°. Sen jag fött upp en gisborne sĂ„ har jag önskat en zirocco sto eftersom Gisborne sjĂ€lv nu stĂ„r i USA eller Kanada
Ja, hon Ă€r superfin men ganska svĂ„r i temperamentet 😬
Fantastisk galopp, jÀttebra bak i hoppningen. Och mkt scope. SÄ letar efter detta hos en hingst.
Absolut inte veka kotor eller svÄrt temperament hos hingsten.
 
Blandad kompott pÄ treÄringarnas löshoppning idag. Tyckte bÀst om Otto M, Dominique och allra bÀst tyckte jag Try Me- K v K var. Sista hÀsten Janeiro var svÄrbedömd och lite trÄkigt och se en sÄ fin hÀst blir sÄ osÀker. TyvÀrr lite flashback pÄ hur Bravour en gÄng i tiden löshoppade som treÄring pÄ bruksprovet.
 
Gillar fortfarande Boomerang Àven om hoppningen kanske inte enligt mig Àr sÄ som jag gillar allra bÀst. Men han Àr en snygg modell, lite busig/brÄkig och ett vÀldigt charmigt huvud. PÄminner mig mkt om en av mina favorithÀstar sÄ det Àr nog dÀrför jag fastnade lite för honom :D
 
Jag sitter pĂ„ plats men pallar inte att refera frĂ„n telefonen 😅

Jag tror ocksÄ Valley blir brulsprovsvinnare I dressyr. Han fick bÀst kommentarer av testryttarna och idel beröm av gÄngartsdomarna idag.
 
Jag kollar bara sporadisk pĂ„ dressyrhĂ€starna och retar mig pĂ„ den dĂ„liga filmningen 😆
Ja, herregud vad dÄligt filmat, sedan kanske placeringen av filmkameran var dÄligt tÀnkt ocksÄ, eftersom man lÀngs ena lÄngsidan bara ser ryttarens huvud guppa upp och ner. Min 3-Äring var sjÀlv men hade dÄ en sÀllskapshÀst och de filmade sÀllskapshÀsten mer Àn hingsten.
 
Ja, herregud vad dÄligt filmat, sedan kanske placeringen av filmkameran var dÄligt tÀnkt ocksÄ, eftersom man lÀngs ena lÄngsidan bara ser ryttarens huvud guppa upp och ner. Min 3-Äring var sjÀlv men hade dÄ en sÀllskapshÀst och de filmade sÀllskapshÀsten mer Àn hingsten.
Min hade ocksÄ en sÀllskapshÀst med sig igÄr nÀr testryttarna red. Den blev ocksÄ filmad en hel del... inte alls frustrerande nÀr man ville se pÄ sin hÀst :D
 
Ja, herregud vad dÄligt filmat, sedan kanske placeringen av filmkameran var dÄligt tÀnkt ocksÄ, eftersom man lÀngs ena lÄngsidan bara ser ryttarens huvud guppa upp och ner. Min 3-Äring var sjÀlv men hade dÄ en sÀllskapshÀst och de filmade sÀllskapshÀsten mer Àn hingsten.
Haha ja och just din 3Ă„ring ville jag sjĂ€lv se, fick inte ens se nĂ„n ökad trav 😆
 
Blandad kompott pÄ treÄringarnas löshoppning idag. Tyckte bÀst om Otto M, Dominique och allra bÀst tyckte jag Try Me- K v K var. Sista hÀsten Janeiro var svÄrbedömd och lite trÄkigt och se en sÄ fin hÀst blir sÄ osÀker. TyvÀrr lite flashback pÄ hur Bravour en gÄng i tiden löshoppade som treÄring pÄ bruksprovet.
SÄ roligt att nÄgon nÀmner Otto M. Första gÄngen jag följer bruksprovet och tyckte han var riktigt trevlig. Men utlÄtanden om honom kan man inte hitta nÄgonstans Àn va?
 
SÄ roligt att nÄgon nÀmner Otto M. Första gÄngen jag följer bruksprovet och tyckte han var riktigt trevlig. Men utlÄtanden om honom kan man inte hitta nÄgonstans Àn va?
Kommer i morgon eftermiddag om han godkÀnds, annars blir omdömena inte officiella.
 

Liknande trÄdar

  • Artikel
HÀstnyheter NÀsta vecka Àr det dags för Bruksprovet för de hingstar som ska verka inom SWB-avel. Under en veckas tid samlas hingstÀgare pÄ Ridskolan...
Svar
0
· Visningar
117
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
HÀstnyheter PÄ fredagen Àr det testridning av de 4-Äriga hingstarna som gÀller pÄ bruksprovet. Ridsport Àr pÄ plats i Strömsholm och rapporterar...
Svar
0
· Visningar
104
Senast: Gunnar
·
HundhÀlsa UpptÀckte att min vuxna hund pÄ snart 7 Är tappat en tand! En framtand i underkÀken (en av de mittersta). Kommer ringa veterinÀren pÄ...
Svar
6
· Visningar
651
Senast: Takire
·
Avel Hej! Jag har ett sto som jag misstÀnker Àr drÀktig. Hon betÀcktes 2022, vid dygn 18 sa de att hon va dr men vid dygn 45 sa de att hon...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
13 907
Senast: SkjĂžldur
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp