Bruksprovet 2023 (SWB)

Synd att Moricello blev struken, men jag har ändå några jag ser fram emot att spana på. Åker nog på onsdag och fredag, lördag är det ju visning hos Helgstrand och jag behöver titta för att kunna spika en eller båda av årets hingstval.
 
Jag planerar att åka tisdag till fredag, om inget händer.

Ska bli intressant att få se alla hingstar live, vissa av fotona som släpps ser väldigt redigerade ut med konstiga proportioner på hingstarna.
 
Jag planerar att åka tisdag till fredag, om inget händer.

Ska bli intressant att få se alla hingstar live, vissa av fotona som släpps ser väldigt redigerade ut med konstiga proportioner på hingstarna.
Oj det här jag inte tänkt på men jag har bara sett dem på mobilen. Några speciella som står ut? Man "får" ju inte redigera hästen på bilden...
 
Ok, ska jag välja clipmyhorse eller equisport för att titta?
Jag har haft clipmyhorse i flera år och de brukar vara proffsiga MEN de har flera internationella filmteam och alla kanske inte är lika bra. Vet inte vem de ski lst till bruls men jag tittar självklart där.
Vill inte ge en krona till till det bolag som brukar sitta och rapa, tala i telefon, glömma filma, gå ifrån och strunta i att filma medan events är igång osv. 😏
 
Jag har haft clipmyhorse i flera år och de brukar vara proffsiga MEN de har flera internationella filmteam och alla kanske inte är lika bra. Vet inte vem de ski lst till bruls men jag tittar självklart där.
Vill inte ge en krona till till det bolag som brukar sitta och rapa, tala i telefon, glömma filma, gå ifrån och strunta i att filma medan events är igång osv. 😏
Jag ger inget till de som inte vill jobba med oss i de lokala föreningarna. Så jag ska försöka åka dit i stället…
 
Jag ger inget till de som inte vill jobba med oss i de lokala föreningarna. Så jag ska försöka åka dit i stället…
Gäller det båda aktörerna eller bara CMH? Jag har Clipmyhorse för det de visar internationellt (hingstprov, fölvisningar, auktioner, dokumentärer) men de visar inget lokalt i Sverige har jag märkt.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp