Brun Sadel!

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Lamicell
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 307
L

Lamicell

Jag vet inte riktigt om jag lagt denna tråden rätt men ja chansar på det:smirk: Jo min frågan är om Ni tycker att en Grå shimmel passar med brun sadel och brun utrustning? Älskar verkligen brunt och tycker det är jätte fint och dessutom har ja tröttnat på svart men ja vet inte riktigt om det passar min häst...Någon som kan tycka till? tackar så mkt:love::bow::banana:

Sv: Brun Sadel!

jag tycker brunt är fint på nästan alla hästar. svart är så tråkigt. :p
tycker absolut du kan köra på brunt =)

Okeej:bow: tack så jätte mkt:love: Nu ska ja gå å drömma mig bort bland allt brunt;) haha..jo men ja tycker också att svart blir så tråkigt i längden...ja har totalt tröttnat på svart och vill verkligen ha brunt istället:D Vad glad ja blir när det finns några som tycker om brunt och som tycker att det passar på en grå shimmel:D

jag har typ vanlig brun :p har en brun häst och en mörkfux dom passar jättebra i det iaf =)
tycker inte det är snyggt med en brun som är allt för röd.

Jag har brun utr. till min gråskm. och tycker att det blir ett mkt. mjukare intryck med brunt.:love:
Har en svart utr. med men trivs inta alls lika bra med den..

Tycker absolut du ska ha bruna prylar på din skimmel! :D Brunt är ju lätt snyggast på utrustning.

:bow:det tycker nästan jag med! :banana: haha tack för era tankar och svar!:love::bow:

(BRUNT REGERAR) :banana::bow: hahahaa

Okej! tack så mkt för ni delar med er av eran smak och era tankar!! och nu har ja kommit fram till att det blir Brunt!!! :banana::love: brunt e så fiint!!! så de blir å börja handla brun utrustning nu :rofl: hehe tack en än gång!!!:bow:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 605
Senast: Ceta
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 067
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 389
Senast: Johanna1988
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag nu har köpt mig en gammal stuga med en väldigt stor karaktär så kändes det inte som att det fanns några alternativ - stugan bara... 2
Svar
28
· Visningar
2 790
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka