Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag använder enbart Brun Utan Tvål.Nån som har provat det? Är det bra?
HahaJag använder enbart Brun Utan Tvål.
Men vad händer om du ska bada bubbelbad då?Nån som har provat det? Är det bra?
Ja precis.Haha
Nu använder du inte tvål i duschen.,
Har för mig att du förut skrev i en annan tråd att du inte alltid tvättade händer efter toa-besök..,
Tyckte bara det var roligt..![]()
Fast jag hoppas du använder tvål ibland.Ja precis.
I den tråden tyckte jag det behövdes lite motvikt till alla som hade en sån schizofren hållning till sina (och andras) naturliga kroppsfunktioner.
Allra roligast var de som med emfas hävdade att de absolut tvättade händerna direkt efter toalettbesök, utan att ta i någonting annat överhuvudtaget - efter varje toalettbesök.
Allra roligast var de som med emfas hävdade att de absolut tvättade händerna direkt efter toalettbesök, utan att ta i någonting annat överhuvudtaget - efter varje toalettbesök.
Det vet jag vissa som gör. Vet också vissa som undviker att ta i offentliga handtagHur gör de personerna på offentliga toaletter med handfatet utanför? Låser upp dörren med armbågen?![]()
Ok men hur blir du ren dåJag använder enbart Brun Utan Tvål.
Jo det var ju det jag ville veta om den var braMen vad händer om du ska bada bubbelbad då?
Håller den?![]()
Men det verkar det inte vara någon som vet..Jo det var ju det jag ville veta om den var bra![]()
Nej, jag ser massor av lättklädda tjejer som är bruna på benen dock inte i ansiktetMen det verkar det inte vara någon som vet..
Fast varför ska man hålla på med sånt och kladda? Är det inte bara att acceptera att man inte är solbränd?
Denna sommar är vi nog mänga som är bleka...
Genom att se till att ha en sarv och en vaja som förälder.Ok men hur blir du ren då![]()
Genom att se till att ha en sarv och en vaja som förälder.