Bruna benskydd?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sweet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 745
S

Sweet

Vad finns det för snygga, lättskötta benskydd som är bruna?? Jag vill inte ha läder och det ska inte vara snabbknäppen på då jag mest rider ute i skogen. De ska finnas i cob storlek. Och inte allt för dyra, max 500 kr paret.

Tycker att Hööks equigard-skydd ser helt ok ut men ponny är för litet och full för stort för min häst. :crazy:

Någon som har tips? Vill gärna veta var man kan köpa dem också.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bruna benskydd?

Eskadron och veredus!! Men veredus är stoooora i stl, M brukar passa till vanliga halvblod. Har L fram på min som är över 170cm, för han har så långa ben och M var för korta, men dom är egt lite för vida, går nästan ihop fram. Fast då skyddar dom ju ännu bättre. :p Bak har jag M.

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 729
Senast: Edla
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 395
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 002
Senast: ako
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 052
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hjälp
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4

Hund, Katt, Andra Djur