Bukefalos 28 år!

Bruna ridstövlar

Bison

Trådstartare
Tips på märken!

Tycker det är toksnyggt att bryta av det svarta med ett par ljusbruna stövlar.

De får inte vara för hårda i skaften. En gång i tiden hade jag smala vrister, sen bröt jag bägge fotlederna och nu är de inte så smala längre. ..

Har precis måttat ett par de niro för 7000:- till träning och tävling så dessa får gärna vara lite billigare eftersom jag bara ska använda dem hemma.
 
Du kan köpa bl.a. ett par Cavallo Grand Prix Plus hos Horze för 4200. Mellanhårda, lite insvänga vid vristen och dragkedja på insidan fram.
 
Hööks bruna Arezzo är väldigt fina. Annars om du är på nån mässa typ Falsterbos så brukar Alex Boots finnas på plats. Massa modeller och färger till riktigt bra priser. Tänkte köpa ett par bruna dressyrstövlar i sommar, kostar 2-2.500:-.
 
@lady_vip de såg jag, samma modell som jag har till vardags nu. Haft dem i fem år :-)
Svårt att se bara hur mörka de är. Jag vill helst ha konjaksbruna.

@Fiorano de är för smala för mina ben
Får se om vi kommer iväg dit i år
 
Jag har haft ett par konjaksbruna DeNiro, men sålde dem eftersom jag bara använde mina MH-stövlar:o

Men jag tyckte de såg ganska ljusa ut, men det beror ju på hur ljusa du vill att de ska vara. Fördelen är ju att jag skulle tro att de är ganska sköna, det tycker jag deras skor/stövlar brukar vara.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag letar nu efter ridstövlar och behöver hjälp! :) Det lutar mot ett par bruna men har inte riktigt bestämt mig än. Jag ska både...
Svar
2
· Visningar
1 052
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag tänkte höra om ni vet om/kan rekommendera ett par riktigt snygga bruna ridstövlar? Jag har tittat på Hööks, men ingen av...
Svar
6
· Visningar
600
Senast: Elektron
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 732
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag är ute efter nya ridstövlar, och har följande kravlista: mjuka i skaftet dragkedja (jag har skadat foten och kan inte komma ner i...
Svar
19
· Visningar
3 379
Senast: Eamene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp