Bukefalos 28 år!

Brusreducerade öronproppar?

Eli

Trådstartare
Snubblade över nån reklam för öronproppar som ska ta bort jobbiga ljud och kände JA TACK. Både jag och min man är väldigt ljudkänsliga. Speciellt min man som har ganska svår tinnitus och inte alls tål barnskrik och brusiga bakgrundsljud. Vi bjuder typ inte hem folk med högljudda barn för han fixar det inte.
Hittade Loop earplugs som ju faktiskt var snygga också. Någon som testat dem eller några andra som funkar bra? Hör man vad folk säger ändå?
 
Jag har ett par loop earplugs av typen experience. Jag har bara hunnit använda dem ett par gånger men är hittills nöjd. Inga problem alls att höra vad folk säger men tonar ner allt bakgrundsbrus och bakgrundsljud, vilket var vad jag ville att de skulle göra. Men de tar ju inte bort ljuden helt utan tar mer ned volymen några steg. Sköna är de iallafall och sitter bra :)
 
Jag har ett par loop earplugs av typen experience. Jag har bara hunnit använda dem ett par gånger men är hittills nöjd. Inga problem alls att höra vad folk säger men tonar ner allt bakgrundsbrus och bakgrundsljud, vilket var vad jag ville att de skulle göra. Men de tar ju inte bort ljuden helt utan tar mer ned volymen några steg. Sköna är de iallafall och sitter bra :)
Låter toppen! 🙌
 
Jag jobbar på en skola där det skriks en hel del. Kan inte göra något åt skriken, men kan man använda sådana öronproppar för att få ned skriken men ändå höra vad folk säger?
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 608
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 347
Senast: miumiu
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Veckans första hopplektion blev en riktigt rolig timme på Juvelen. Jag uppskattar verkligen att jag har fått koncentrera mig på honom nu...
Svar
0
· Visningar
484
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Livet som enarmad rullar på (har inte så mycket annat att välja på :p ), och bjuder på en del nya upplevelser. Svullnaden i den brutna...
Svar
0
· Visningar
693
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp