Bruten tå som inte blir bra

Kan inte annat än att hålla med @Saigon
Om du belastar skadan och tränar som vanligt, är ute på löprundor, fötterna tar ju mkt belastning då, så måste du nog också räkna med att det gör ont och tar längre tid att läka skadan. Muskel och ledskador kan dock ta lååång tid på sig å läka. Ibland är ett cleant benbrott att föredra. Du har kanske skadat mer än ben i tån? Tror dock att det är att vänta ut skadan oavsett, tyvärr. Äter du smärtstillande som är inflammationsdämpande, typ vanliga receptfria? Det kanske kan hjälpa?
 

Liknande trådar

Hundhälsa Pärla klämde sin lilla tass i dörren 😭 Det blev tvärdrag och jag hann inte stoppa dörren helt. Så den flög inte igen med full kraft men...
Svar
3
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Jag trillade i nedförsbacke och lyckades kila in foten mellan två stenar, vilket resulterade i en blå och svullen stortå. De första...
Svar
6
· Visningar
11 140
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ När en vän för några år sedan råkade ut för en allvarlig olycka så tecknade jag alla möjliga försäkringar för egen del, bland annat just...
2
Svar
32
· Visningar
1 919
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag har länge haft problem med "ringtån", dvs tån bredvid lilltån. Tidigare var det värst på morgonen, direkt när jag klivit upp ur...
Svar
3
· Visningar
749
Senast: karamba
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp