BSAVA manual of exotic pets

gul_zebra

Trådstartare
Någon som läst den? Vad tyckte ni om innehållet?

Har lånat den från gamla skolan nämnligen och nu ska böcker lämnas tillbaka och jag funderar på att köpa den från skolan. Jag har dock inte läst hela än så jag vet inte riktigt hur jag ska göra på den punkten... Så jag tänkte att jag köper helt enkelt om den är bra. Så, vad tycker ni?

Det är alltså denna det handlar om.
 
Sv: BSAVA manual of exotic pets

Japp, helt klart värd att köpa!
Har läst den, tyvärr ville hon som ägde boken ha tillbaka den :confused: :p
 
Sv: BSAVA manual of exotic pets

Hehe :D

Suck, hörde med skolan (blev lite väl dyr som ny) men de som vanligtvis tar 200 kr tog 1000 kr för den. Herregud säger jag bara, precis som allt annat då - mycket dyrare än man kan få de nya! :eek: :crazy:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 636
Senast: starcraft
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
509
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 141
Senast: geting
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 323
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp