Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tror det beror på vilken modell av bucas du väljer. Jag har ett gammalt Smartex Rain med traditionell knäppning i bogen, då sitter 145 cm jättebra. Lagom rymligt och inget skav. Däremot får min häst skav av Bucas nya flugtäcke med annan bogknäppning i samma strl (145) Mycket märkligt då just den fronten ska vara gjord för att förhindra skav.
Sen har jag ett täcke ur Freedomserien i 145 cm som sitter jättebra i bogen och ett Irish Stable i 155 cm som är jättestort i bogen,suck! Dock ligger stalltäcket såpass bra att hon inte får skav av det iaf trots att det är lite väl rymligt.
det bästa är nog att prova sig fram. Min häst har 145 cm i HW Rhinotäcken men 155 cm i ex Shirestäcken. är en hel vetenskap det där
Hundavel & Ras
Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...
Trädgård & Växter Nu är potatisen i jorden och jag får vara nöjd så för idag :up:
Möjligen lite bevattning senare idag, växthuset behöver men det klarar...