Bugg? (MSN)

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Revontuli
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 749
R

Revontuli

Jag har tydligen fått någon offline-bugg. Det står för mig att jag är online och jag kan skriva till folk. Men emellanåt kan dom inte svara tillbaka eller så ser dom mig som offlne helatiden. Måste jag börja ta bort MSN och installera om??

/ ED

Sv: Bugg? (MSN)

Så har det blivit för mig också, senast idag när jag inte såg att Sockerdricka var inne :crazy:
Jobbigt.

Sv: Bugg? (MSN)

Jag provade att reparera msn och tydligen så funkade det. Inte jättebra men det verker funka lite bättre...

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 380
Senast: Enya
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 761
Senast: corzette
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 884
Senast: Derivata
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 523
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?