Bukefalos 28 år!

buke laddar långsamt

tjenixen

Trådstartare
varför laddar buke så långsamt helt plötsligt? jag får ladda om nästan varje sida jag vill titta på säkert två gånger eller mer för att "the server times out it is taking too long to respond". detta gäller endast buke, inga andra sidor och det har inte varit så tidigare.
 
Sv: buke laddar långsamt

Jag skulle just leta upp den gamla tråden om detta men jag skriver här i stället.

Sen igår har jag haft rätt mycket problem med buke. Antingen bara snurrar det och sen kommer det fram att man inte kan ansluta just nu, tryck ladda om så kommer man in. Eller så blir det bara helt grått (eller om det nu är grått som ligger i bakgrunden här på sidan, kanske är mer åt blå hållet? ) precis som den gör när man byter sida, fast sen står det klart och det blir liksom inte mer av det än det helt gråa. Funkar oftast efter att ha laddat om ett par gånger. Men det är irriterande och väldigt segt. Är bara på buke jag upplever detta.
 
Sv: buke laddar långsamt

Jag upplever samma sak sedan ett par dagar. Hoppas det är snabbt övergående!
 

Liknande trådar

Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
775
Senast: bettysmatte
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 234
Senast: kolblakkur
·
Hundträning Har länge läst på buke men aldrig postat något. Men känner lite att situationen är ohållbar här hemma nu, so here it goes. Jag har två...
Svar
5
· Visningar
1 463
Senast: Caps
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
12 071
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp