Buke-loppet 13/4 -20!

Något förslag hur ni tycker medaljen ska se ut? :)

Screenshot_20200328-100217~2.png
 
Tack!

-----

Vad roligt med fler och fler som vill vara med!
Vilken tid ska vi säga? Kl 11.00 kanske?

Något förslag hur ni tycker medaljen ska se ut? :)
Hur designar man ens en medalj? :D Ska man köpa medalj och fixa stickers att klistra på med en design? (googlade och såg någon sådan lösning, fast på en engelsk sida). Satte mig och gjorde en design, typ slängde ihop något. Men i den designen snodde jag hästen på bukeloggan rakt av så jag är osäker på om den går att använda. :nailbiting:
 
Hur designar man ens en medalj? :D Ska man köpa medalj och fixa stickers att klistra på med en design? (googlade och såg någon sådan lösning, fast på en engelsk sida). Satte mig och gjorde en design, typ slängde ihop något. Men i den designen snodde jag hästen på bukeloggan rakt av så jag är osäker på om den går att använda. :nailbiting:

Jag har beställt ett par medaljer tidigare från en sida som heter Premiemax. :)
Då har jag bara valt text, men man kan välja till logga/bild också :). Kika gärna där, jag tycker de är bra :).
 
Jag har beställt ett par medaljer tidigare från en sida som heter Premiemax. :)
Då har jag bara valt text, men man kan välja till logga/bild också :). Kika gärna där, jag tycker de är bra :).

Om det är lovligt att använda bukeloggan så vore det ju perfekt. Vet iofs inte om jag kommer kunna beställa någon medalj när jag bor i finland, men det hindrar mig inte från att delta oavsett :)
 
Mitt förslag till klasser:

21,1km
10km
5km

Tidlöst/motionär, där man väljer någon av sträckorna (bihang så som hund/häst/barnvagn/m.m tillåtet)

Fri klass, där man kan cykla, rida, promenera, karantänsgymnastisera fritt.
 
21,1 konstig siffra :confused: efter lite funderande: aha det måste vara en halvmara :idea:

Går det om jag maximalt har gjort 15 innan? *tittar på kartan och det ser låångt ut* problemet är att om jag ska dit bort blir det stor och seg backe som gör att det inte bara handlar om extra km :crazy:

Kräver nog bra väder, matsäck, bra sömn och en massa andra optimala förutsättningar.
Om bara två veckor, vi kan inte hrm... ta det om två månader? :angel:
Någon frivillig som hämtar upp mig så jag slipper sova i skogen om det inte går bra? :p
 
21,1 konstig siffra :confused: efter lite funderande: aha det måste vara en halvmara :idea:

Går det om jag maximalt har gjort 15 innan? *tittar på kartan och det ser låångt ut* problemet är att om jag ska dit bort blir det stor och seg backe som gör att det inte bara handlar om extra km :crazy:

Kräver nog bra väder, matsäck, bra sömn och en massa andra optimala förutsättningar.
Om bara två veckor, vi kan inte hrm... ta det om två månader? :angel:
Någon frivillig som hämtar upp mig så jag slipper sova i skogen om det inte går bra? :p
min första halvmara hände bara :D vid 15km tänkte jag äh känns ju bra... jag springer vidare :p
 
Om det är lovligt att använda bukeloggan så vore det ju perfekt. Vet iofs inte om jag kommer kunna beställa någon medalj när jag bor i finland, men det hindrar mig inte från att delta oavsett :)

Ja! Vi får väl fråga @Gunnar ? Får vi använda loggan? 😊

Hmm, någon av oss andra kan beställa och sen skicka vidare till dig...? :)


Mitt förslag till klasser:

21,1km
10km
5km

Tidlöst/motionär, där man väljer någon av sträckorna (bihang så som hund/häst/barnvagn/m.m tillåtet)

Fri klass, där man kan cykla, rida, promenera, karantänsgymnastisera fritt.

👍 Absolut! Själv är jag inte tränad för nån halvmara nu, men hade ju förhoppningar på Gbg-varvet, så kanske ett Buke-varv 16e maj? 😀

21,1 konstig siffra :confused: efter lite funderande: aha det måste vara en halvmara :idea:

Går det om jag maximalt har gjort 15 innan? *tittar på kartan och det ser låångt ut* problemet är att om jag ska dit bort blir det stor och seg backe som gör att det inte bara handlar om extra km :crazy:

Kräver nog bra väder, matsäck, bra sömn och en massa andra optimala förutsättningar.
Om bara två veckor, vi kan inte hrm... ta det om två månader? :angel:
Någon frivillig som hämtar upp mig så jag slipper sova i skogen om det inte går bra? :p

Buke-varvet (alltså istället för Gbg-varvet) den 16e maj? :bump:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp