Buke-loppet 13/4 -20!

Anmälningslista Buke-loppet 13/4

Klass 21,1km

Klass 10km

Klass 5km

Bexzor

Tidlöst/motionär (där man väljer någon av sträckorna (bihang så som hund/häst/barnvagn/m.m tillåtet)
athena_arabians (5km)

Fri klass (där man kan cykla, rida, promenera, karantänsgymnastisera fritt)
 
Anmälningslista Buke-loppet 13/4
Klass 21,1km

Klass 10km

Klass 5km

Bexzor

Tidlöst/motionär, där man väljer någon av sträckorna (bihang så som hund/häst/barnvagn/m.m tillåtet)
__sofia__ (10 km)
athena_arabians (5km)

Fri klass, där man kan cykla, rida, promenera, karantänsgymnastisera fritt.
 
Alltså under loppet är man väl fullt upptagen med att springa? :D Men känner man för att uppdatera kan man ju göra det på Buke. Jag tycker att det ska vara ett renodlat Buke-lopp. ”Bukefalos Corona-lopp”!:D

Hehe... dels kommer jag inte att springa (inte hela vägen iaf) pga kass kondis och pollenallergi... dels är det barmark så om jag hittar någon intressant sten eller häll blir det en taktikvila... jag är rätt yrkesskadad i det avseendet! :rofl:

Edit: Men jag kan ju lägga in en bild på den intressanta stenen i tråden :angel:
 
Anmälningslista Buke-loppet 13/4
Klass 21,1km

Klass 10km

Klass 5km

Bexzor

Tidlöst/motionär, där man väljer någon av sträckorna (bihang så som hund/häst/barnvagn/m.m tillåtet)
__sofia__ (10 km)
athena_arabians (5km)
Kamomilla

Fri klass, där man kan cykla, rida, promenera, karantänsgymnastisera fritt.
 
Anmälningslista Buke-loppet 13/4
Klass 21,1km

Klass 10km

Malin_L

Klass 5km
Bexzor

Tidlöst/motionär, där man väljer någon av sträckorna (bihang så som hund/häst/barnvagn/m.m tillåtet)
__sofia__ (10 km)
athena_arabians (5km)
Kamomilla

Fri klass, där man kan cykla, rida, promenera, karantänsgymnastisera fritt.
 
Ledsen att jag inte svarat tidigare. Jag ser helst att loggan inte används. Men är positiv till idén och det får gärna kallas Bukefalos-loppet eller Buke-loppet.

Nu har jag bara skummat tråden, men hade jag dragit igång detta själv så hade jag nog valt att dela ut diplom som kan skickas via mail för att förenkla hanteringen. Det viktigaste är väl att så många som möjligt kommer ut och rör på sig?
 
Ledsen att jag inte svarat tidigare. Jag ser helst att loggan inte används. Men är positiv till idén och det får gärna kallas Bukefalos-loppet eller Buke-loppet.

Nu har jag bara skummat tråden, men hade jag dragit igång detta själv så hade jag nog valt att dela ut diplom som kan skickas via mail för att förenkla hanteringen. Det viktigaste är väl att så många som möjligt kommer ut och rör på sig?

Ingen fara! Tack för svaret :). Då vet vi! Oh, vad bra, den biten tänkte jag inte på... Men vad bra att vi kan kalla det så iallafall 😊👍.

Hmm, jovisst hade man kunnat göra diplom. Själv är jag inte så mycket för diplom, jag vill ha medalj :p. Men vad säger ni andra? Om det är flera som vill ha diplom så kan ju de som vill ha det designa ett sånt? :)
 
Anmälningslista Buke-loppet 13/4
Klass 21,1km

Klass 10km

Malin_L
MCP
Klass 5km
Bexzor

Tidlöst/motionär, där man väljer någon av sträckorna (bihang så som hund/häst/barnvagn/m.m tillåtet)
__sofia__ (10 km)
athena_arabians (5km)
Kamomilla

Fri klass, där man kan cykla, rida, promenera, karantänsgymnastisera fritt.

Kan bli att jag ändrar till en 5'a ifall tiden, underlaget eller kroppen inte är på min sida :)
 
Anmälningslista Buke-loppet 13/4
Klass 21,1km

Klass 10km

Malin_L
MCP
westernsuzie

Klass 5km
Bexzor

Tidlöst/motionär, där man väljer någon av sträckorna (bihang så som hund/häst/barnvagn/m.m tillåtet)
__sofia__ (10 km)
athena_arabians (5km)
Kamomilla

Fri klass, där man kan cykla, rida, promenera, karantänsgymnastisera fritt.
 
Anmälningslista Buke-loppet 13/4
Klass 21,1km

Klass 10km

Malin_L
MCP
westernsuzie
Hoarfrost

Klass 5km
Bexzor

Tidlöst/motionär, där man väljer någon av sträckorna (bihang så som hund/häst/barnvagn/m.m tillåtet)
__sofia__ (10 km)
athena_arabians (5km)
Kamomilla

Fri klass, där man kan cykla, rida, promenera, karantänsgymnastisera fritt.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp