Buke-loppet 13/4 -20!

Anmäler mig gärna till 5km promenadklass också!

Vill gärna ha pris - helst en ROSETT! :D
(Hon som aldrig vunnit rosett, varken med häst eller hund.. :cautious: har iofs aldrig vunnit medalj i något heller, men..)

Alltså, jag har en jättestor pokal om man skulle kunna få vinna också. Står visserligen Årets katt på, men jag har inte plats för den :D kan ju användas som vandringspokal om denna blir ett återkommande event!
 
Anmäler mig gärna till 5km promenadklass också!

Vill gärna ha pris - helst en ROSETT! :D
(Hon som aldrig vunnit rosett, varken med häst eller hund.. :cautious: har iofs aldrig vunnit medalj i något heller, men..)

Alltså, jag har en jättestor pokal om man skulle kunna få vinna också. Står visserligen Årets katt på, men jag har inte plats för den :D kan ju användas som vandringspokal om denna blir ett återkommande event!
Gud, jag är inte mycket för tävlingar, men om en Årets katt-pokal skulle stå på spel så blir man ju lite lockad... :D
 
Jag är helt novis på sådant här, så hur ska man göra det rent praktiskt? Ska var och en lägga upp den tid man fick, eller är det något man håller för sig själv?
 
Jag är helt novis på sådant här, så hur ska man göra det rent praktiskt? Ska var och en lägga upp den tid man fick, eller är det något man håller för sig själv?

Jag är lika novis jag... funderade också. Men tja, det är ju som en kul grej mest, så tänker att vill man lägga upp tid så gör man det och vill man inte så skippar man det?
Men att alla postar bild/er vore ju kul iaf tycker jag!?
 
Ska vi ha nåt sista datum för anmälan?
Och nån lista för vem som är med i vilken klass?

Eftersom Gunnar inte svarat ännu, kanske inte sett, så taggar jag första moderator jag kommer på @Mineur och undrar, har du nån aning om ifall vi får använda loggan på medaljen? 😊😊

Förresten här är ytterligare ett lopp ifall någon vill vara med?! :bump: Jag funderar på att vara med!
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20200401-163937_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200401-163937_Samsung Internet.jpg
    110,1 KB · Visningar: 42
Ska vi ha nåt sista datum för anmälan?
Och nån lista för vem som är med i vilken klass?

Eftersom Gunnar inte svarat ännu, kanske inte sett, så taggar jag första moderator jag kommer på @Mineur och undrar, har du nån aning om ifall vi får använda loggan på medaljen? 😊😊

Förresten här är ytterligare ett lopp ifall någon vill vara med?! :bump: Jag funderar på att vara med!
Jag har ingen aning faktiskt så jag testar att hojta på @Gunnar igen! :D
 
Anmälningslista Buke-loppet 13/4
Klass 21,1km

Klass 10km

Klass 5km

Tidlöst/motionär
, där man väljer någon av sträckorna (bihang så som hund/häst/barnvagn/m.m tillåtet)

Fri klass, där man kan cykla, rida, promenera, karantänsgymnastisera fritt.


Varsågoda att fylla på.
Öppet för anmälningar fram till start 13/4 (men skriv gärna upp tidigare)
Gemensam start kl. XX har vi sagt någon tid? (eller valfritt om denna inte passar för dig)
Lägg gärna upp bana+tid och/eller bild (dock inte obligatoriskt)
Är detta ok?
 
Senast ändrad:
Loggar inte alltid in så fyller i listan medan jag kommer ihåg

Anmälningslista Buke-loppet 13/4
Klass 21,1km

Klass 10km

Klass 5km

Bexzor

Tidlöst/motionär
, där man väljer någon av sträckorna (bihang så som hund/häst/barnvagn/m.m tillåtet)

Fri klass, där man kan cykla, rida, promenera, karantänsgymnastisera fritt.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kaninskrik
  • Kön kattungar
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp