Bukefalos 28 år!

Buke-loppet 13/4 -20!

Anmälningslista Buke-loppet 13/4
Klass 21,1km

Klass 10km
Malin_L
MCP
westernsuzie
Hoarfrost
strawberrysylt

Klass 5km
Bexzor
Saigon
Sleepan

Tidlöst/motionär, där man väljer någon av sträckorna (bihang så som hund/häst/barnvagn/m.m tillåtet)
__sofia__ (10 km)
athena_arabians (5km)
Kamomilla
godisklubba (5km)
macan (5 km)
Dobbis + hundar (10km om ryggen håller)
Movi
MayGrace (5km)

Fri klass, där man kan cykla, rida, promenera, karantänsgymnastisera fritt.
malumbub
 
Anmälningslista Buke-loppet 13/4
Klass 21,1km

Klass 10km
Malin_L
MCP
westernsuzie
Hoarfrost
strawberrysylt

Klass 5km
Bexzor
Saigon
Sleepan

Tidlöst/motionär, där man väljer någon av sträckorna (bihang så som hund/häst/barnvagn/m.m tillåtet)
__sofia__ (10 km)
athena_arabians (5km)
Kamomilla
godisklubba (5km)
macan (5 km)
Dobbis + hundar (10km om ryggen håller)
Movi
MayGrace (5km)

Fri klass, där man kan cykla, rida, promenera, karantänsgymnastisera fritt.
malumbub


Jag anmäler mig till fri klass, kommer att rida och tömköra , har hyrt häst den dagen och har inte så stor lust att bara ta en promenad
 
Puttar upp tråden, fler som vill vara med? :) som funderat, men inte anmält sig än kanske? Nu börjar det bli dags :banana:
Jag har dröjt med anmälan för att jag inte bestämt vilken sträcka det ska bli. Konstaterade igår att det är segt att gå när vägen är så mjuk som den är nu pga. tjällossning (beror inte på mig att jag kortat ner sista gångerna jag varit ute, hrm... :angel:) så kommer landa på standard 10 km, inte något eget hemsnickrat i fri klass.

MEN nu har jag (som sällan är ute och åker) behövt fara iväg pga. ett hastigt påkommet ärende (denna påsk när man inte ens ska resa...) Så 13/4 kommer för min del att bli 300 km bilkörning. :( (inte en godkänd aktivitet ens i den så flexibla fria klassen) Även om det inte skulle bli exakt samma tid som Buke-loppet är det inte läge för fler prestationer i närtid.

Hejar på alla er som deltar. Och laddar för nästa(?) lopp i sommar.
 
Jag har dröjt med anmälan för att jag inte bestämt vilken sträcka det ska bli. Konstaterade igår att det är segt att gå när vägen är så mjuk som den är nu pga. tjällossning (beror inte på mig att jag kortat ner sista gångerna jag varit ute, hrm... :angel:) så kommer landa på standard 10 km, inte något eget hemsnickrat i fri klass.

MEN nu har jag (som sällan är ute och åker) behövt fara iväg pga. ett hastigt påkommet ärende (denna påsk när man inte ens ska resa...) Så 13/4 kommer för min del att bli 300 km bilkörning. :( (inte en godkänd aktivitet ens i den så flexibla fria klassen) Även om det inte skulle bli exakt samma tid som Buke-loppet är det inte läge för fler prestationer i närtid.

Hejar på alla er som deltar. Och laddar för nästa(?) lopp i sommar.

Tråkigt att du inte kan vara med och behöver ut o köra... :/.

-------

Jag har fått kli i halsen! 😪😪😪
Hade tänkt springa min korta vanliga runda idag, men blir inget av det. Hoppas hoppas jag blir bra till måndag!!!
 
Jag har ju som jag skrev innan fått ont i halsen 😪😪😪.
Kan man få distans och springa loppet en annan dag?
Vill inte springa om jag inte känner mig 100.
 
Sitter och försöker hitta en bra 10km runda. Svårare än jag trodde häromkring.
Hade tänkt mig ganska platt och enkelt på asfalt, men det blir nog backigt hur jag än vrider och vänder på det.

Edit: Ännu värre är ju alla rödljus jag måste passera :eek:
 
Senast ändrad:
Jag ska iväg på dan, så tog mig en morgonrunda, tyvärr blev den bara 4,3 istället för 5, men det blev en skön runda i alla fall 👍
 

Bifogade filer

  • Collage 2020-04-13 06_03_54.jpg
    Collage 2020-04-13 06_03_54.jpg
    205,5 KB · Visningar: 29

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp