Bukefalister i Enköping/Västerås?

Cattis_E

Trådstartare
Några måtte det väl finnas?

Jag håller ju numera till utanför Enköping, en åt Västeråshållet.
Kunde ju vara intressant att veta om det finns fler här i faggorna :)
 
Flyttar upp till Västerås på heltid om två veckor. Bor strax norr om sjukhuset, har hästen två mil västerut
 
Typ granne med WBAnna (vi bor på landet, så granne är ett vitt begrepp). Västerås västra sida. Jobbar i Enköping.
 
Vad kul. Då är det ett gäng.
Nästan så vi skulle kunna få ihop en träff någon gång.
Bara inte just nu, nu är detfullt upp med allt som ska fixas hemma. Har också två hästar. Isis o fjord :)
 
Vad kul. Då är det ett gäng.
Nästan så vi skulle kunna få ihop en träff någon gång.
Bara inte just nu, nu är detfullt upp med allt som ska fixas hemma. Har också två hästar. Isis o fjord :)
Nära "metropolen" Flen, jag kan släpa med mig Inte_Ung om det blir träff så kan vi göra stället osäkert. ;)
 
Jag passerar Västerås rätt regelbundet och brukar stanna till där. IKEA i Västerås är precis halvvägs mellan start och mål under resorna förbi (som tar cirka 3 timmar enkel väg).
 

Liknande trådar

Fritid Det är nu klart att jag flyttar till Åland. Ska jobba i Kastelholm. Letar bostad och har ställt hunden i kö på hunddagis i Jomala. Nu...
Svar
4
· Visningar
623
Senast: Otherside
·
Kropp & Själ Jag har flera mediciner som är ljuskänsliga och någon som är fuktkänslig. Jag har dem i sina originalförpackningar och resten i dosett...
Svar
2
· Visningar
240
Senast: Lyan
·
Tjatter Tydligen cirkulerar något stort drama på sociala medier nu med en känd youtubeprofils bror och hans sambo som håller på bråkar med...
Svar
14
· Visningar
1 330
Senast: _Elly_
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 595
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Valp 2024
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp