Bukefalister i Mora/Dalarna

Det är finns häst även på andra sidan Orsasjön, strax norr om Tuvan. Med flygsandfältet på krypavstånd.
Tuvan är fint :)

Ts...Har du körkort? Det är nästan en förutsättning om man ska hitta en stallplats i småbyarna runt omkring Mora.
 
Hur långt kan du tänka dig åka och pris?
Vattnäs...som ligger mellan Mora och Orsa har mycket häst i området. Även ser man mycket häst längs vägen som går mot Rättvik.
Kan lägga ut en blänkare.....
Om det krisar så kan jag åka upp till en timme, mer än så, så blir det nästan lättare att stalla upp henne på unghästlösdrift med fullservice, helst så vill jag ha under 30 minuter att åka. Kommer att försöka jobba över under veckorna för att när det finns möjlighet kunna flexa någon måndagmorgon /fredag eftermiddag och kunna hälsa på i Stockholm lite längre.

Pris så är det ju så olika beroende på vad det är för anläggning men upp till 3 000 kommer jag kunna att betala lite beroende på vad som ingår, helst hoppas jag hitta något billigare än så, här i sthlm betalar jag nu ca 1500 i kallhyra.
Jag har ju inget behov av ridhus, finns det en inhägnad ridbana och bra promenadvägar så är det ju stora plus i kanten men inga nödvändigheter, det viktigaste för mig är bra hagar och bra foder.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 959
Senast: Barbabelle
·
Hästmänniskan Min medryttarhäst är en 25 år gammal, fortfarande pigg och glad, kille. Jag har ridit honom i snart ett år och är HELT förälskad. Han är...
Svar
7
· Visningar
1 680
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 934
Senast: Jeps
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 798
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp