Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mig tog det flera dagarMin bukeklocka gick rätt direkt.Eller ja, jag var ju inte uppe kl 3 på natten... men morgonen efter så gick den rätt. Och gör så fortfarande.
Varför går den alltid fel varenda gång vi ska flytta fram o tillbaka klockan![]()
För mig tog det flera dagar![]()
Märkligt.......hur länge dröjer det där då innan den visar rättDet gör min klocka i bilen också![]()
Kan det vara så att den har nån form av "universitetstid" typ ddDet var ju aningens skumt!
Kan det vara så att den har nån form av "universitetstid" typ dd![]()
Jag blir galenDet skulle förklara varför min går rätt, jag går inte på universitetet.![]()
Jag blir galen. Är man inloggad så är det vintertid och är man utloggad så är det sommartid
![]()
Men jag har ju automatisk inställning av sommartidBara för att jag känner sådan sympati för dig så ska jag berätta hur du kan åtgärda problemet
Kolla i din kontrollpanel och sedan på "redigera alternativ". Där klickar du i vilket alternativ du vill ha för just sommar/vintertid.
Jag hoppas att detta löser ditt problem för det går inte ha en förvirrad gammel på forumet![]()