Bukeromanen ....

Sv: Bukeromanen ....

Jag har försökt hålla en låg profil och vara så anonym som möjligt, men just i de här fallet är det ju av uppenbara skäl lite svårt ...;)

Eventuellt får jag väl byta nick efter det här om jag inte vill att alla ska veta vem jag är.
Äh, det spelar väl ingen roll om folk vet vem du är?
 
Sv: Bukeromanen ....

Men vad heter den???? Du har väl skrivit den under ditt riktiga namn, nu, inte pseudonym? ;)
Idag tycker jag vi får göra ett undantag här på Buke, för reklam!
 
Sv: Bukeromanen ....

Äh, det spelar väl ingen roll om folk vet vem du är?

Inte i vanliga fall. Men i vissa känsliga diskussioner hämmar det! Alla andra är ju anonyma - det är ju som att vara den enda som går runt naken ...:D
 
Sv: Bukeromanen ....

Jag har så dåligt minne, så jag klarar inte av att ha anonymt nick utöver mitt vanliga. Det blir helt enkelt mitt riktiga namn som dras i skiten när jag outar mig här:D
 
Sv: Bukeromanen ....

Inte i vanliga fall. Men i vissa känsliga diskussioner hämmar det! Alla andra är ju anonyma - det är ju som att vara den enda som går runt naken ...:D
ÄR alla andra verkligen anonyma?
Jag, som inte längre är bland de mest aktiva här (det tillhör svunnen tid...), känner till den sanna identiteten på ganska många av bukefalisterna. Själv försökte jag vara anonym de första månaderna, i slutet av 90-talet. jag gav upp ganska fort...
 
Sv: Bukeromanen ....

Anonymt nick är rätt bra, då slipper man be moderatorn radera ens trådar sedan man tänkt efter ... efter...:o
 
Sv: Bukeromanen ....

Förlaget var VÄLDIGT tveksamma till om det kunde finnas något intresse för en bok för vuxna där det faktiskt förekommer hästar i handlingen. Jag hoppas att jag kan bevisa att de hade fel!

Jag har bidragit idag, köpte boken :)

Jag tänkte faktiskt på det bara för ett litet tag sedan, vad som hänt och när den skulle komma! Blir perfekt nu när jag ska vara hemma i några dagar! :bump:
 
Sv: Bukeromanen ....

Gud vad bra med en vuxenbok! Jag läser fortfarande om Klara böcker och samlar på "Svarta Hingsten" så ska bli roligt med något nytt:)
 
Sv: Bukeromanen ....

Jag har försökt hålla en låg profil och vara så anonym som möjligt, men just i de här fallet är det ju av uppenbara skäl lite svårt ...;)

Eventuellt får jag väl byta nick efter det här om jag inte vill att alla ska veta vem jag är.

Ja personligen blev jag nästan lite star struck här när jag la ihop ett och ett, pinsamt men sant...:o Förstår helt klart grejen med att vilja vara lite anonym sådär!

// 21-åringen som fortfarande går och spanar hoppfullt efter nya Klara-böcker när hon besöker en bokhandel (och som snokar på Senior-trådarna fast hon inte får)
 
Sv: Bukeromanen ....

Jag har bidragit idag, köpte boken :)

Jag tänkte faktiskt på det bara för ett litet tag sedan, vad som hänt och när den skulle komma! Blir perfekt nu när jag ska vara hemma i några dagar! :bump:

Hoppas verkligen att du gillar den!:)

Jag är faktiskt rätt nöjd - det var roligt att testa ett helt annat sätt att skriva. Och de där kvinnorna i boken de tog över mitt liv till slut. Jag drömde om dem på nätterna och när jag vaknade var jag så ARG!!!:D
 
Sv: Bukeromanen ....

Åh, TACK Cilla!!!

Är det början som är smakprovet, eller? (kvinna med koll ...:o)

Precis! Det är början. :)

Baserat på början och bokens "baksidestext" samt att du skriver att du har inspirerats av den hjälpsamhet som man kan finna här på Buke så började genast en massa tankar om vad som ska hända i boken att spira. Det ska bli riktigt roligt att läsa den.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp