Bukeromanen ....

Sv: Bukeromanen ....

Kul! Jag kollade först på aktuella böcker på Bokus och hittade en ny svensk hästbok för vuxna, men fick inte beskrivningen av författarens tidigare alster att stämma med den inriktning jag har uppfattat att du har annars d.v.s. ungdomsböcker. Sökte med hjälp av ledtråden på första sidan i tråden och hittade din bok också. Jag som sällan köper pappersböcker numera utan mest ljudböcker ska nog slå till på båda två. Märkligt nog köper de som köper den andra vuxenhästboken ofta "Femtio nyanser av honom" också.;)
 
Sv: Bukeromanen ....

Åh, jag vill ha och läsa nu, nu, NU! Typ :D Men det är massor av skolarbete att klara av först är jag rädd :( Får plugga flitigt så jag kan läsa sen :)
 
Sv: Bukeromanen ....

Ja personligen blev jag nästan lite star struck här när jag la ihop ett och ett, pinsamt men sant...:o Förstår helt klart grejen med att vilja vara lite anonym sådär!

// 21-åringen som fortfarande går och spanar hoppfullt efter nya Klara-böcker när hon besöker en bokhandel (och som snokar på Senior-trådarna fast hon inte får)

:rofl:

Vad gulligt!
Men några nya Klara-böcker blir det inte. (har dock skrivit första delen i en ny ungdomshästboksserie för lite äldre som har fått väldigt fin kritik faktiskt)
 
Sv: Bukeromanen ....

Kul! Jag kollade först på aktuella böcker på Bokus och hittade en ny svensk hästbok för vuxna, men fick inte beskrivningen av författarens tidigare alster att stämma med den inriktning jag har uppfattat att du har annars d.v.s. ungdomsböcker. Sökte med hjälp av ledtråden på första sidan i tråden och hittade din bok också. Jag som sällan köper pappersböcker numera utan mest ljudböcker ska nog slå till på båda två. Märkligt nog köper de som köper den andra vuxenhästboken ofta "Femtio nyanser av honom" också.;)

Visst är det märkligt ...TVÅ böcker med hästanknytning för vuxna samma höst! Vi skådar en ny trend!:D
 
Sv: Bukeromanen ....

På engelska är väl det där en hel serie, med titlar som Riders, Jump, Polo osv. Alla med omslag prydda med en ridbyxeklädd damrumpa på vilken en manshand vilar, tror jag?

Fantastiska böcker, verkligen! :D

Jag får uppgradera omslaget till nästa upplaga. Gäller bara att hitta en bra hand som klär min rumpa ...:D (och tvätta ridbyxorna ...)
 
Sv: Bukeromanen ....

Åh, vad härlig inledning på smakprovet. Jag som just har kommit igång med att läsa böcker efter långt uppehåll bara måste läsa denna. Jag återkom nästan direkt till den känslan jag hade när jag läste om bl a "Britta och Silver" när jag var barn, men nu med en mer vuxen handling. :D
 
Sv: Bukeromanen ....

*kl*

Jag har också köpt! Och jag är så glad över att den hett efterlängtade vuxenromanen i hästmiljö nu finns att köpa. Som vi har tjatat genom åren i olika trådar.
 
Sv: Bukeromanen ....

Nu försöker jagbesinna mig, jag ska till Gästis bokhotell i helgen men på måndag då ska jag köpa både den och lejontämjaren!
 
Sv: Bukeromanen ....

Hej!

Jag vet inte om du är medveten om det, men enligt presentationen på bokus så är du gift med den yngste av dina tre söner.

Vi här borta är lite nyfikna på hur det gått till och om det verkligen är lagligt.;)

/Lavinia, som tipsat sina manliga kompisar om boken:-)
 
Sv: Bukeromanen ....

Inte än i alla fall, antar att det beror på intresset. Jag tycker att det är jättekul att läsa in böcker så jag hoppas att det blir av.

Storytel kan göra det. Det blir en relativt pissig deal för författaren, men ljudbok blir det!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp