Bukes åsikter....

<iframe width="640" height="360" src="
" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>


Vad tycker ni om den här reklamfilmen? Jag har kanske en åsikt, men skulle vilja höra från personer som inte har något att göra med trav idag.


:rofl: :rofl: Så fruktansvärt kass att jag inte tror det är sant. Mitt brorsbarn på 10 år skulle lätt kunna göra något bättre intressantare.

Jeezez...
 
Tvivlar jag på. Det är väl som all annan reklam. De vill nå så många som möjligt. Den här humorgruppen är populär, många kollar på deras filmer på Youtube och de har tom blivit så populär att de säljer eget kaffe... Många som nås då genom deras filmer.
De säljer egen sprit på systemet sedan något år tillbaka också. Ingemars pruttare heter den.
 
Ingen som hört talas om Småstadsliv här? Det är en grupp som håller på med detta, med ett flertal olika karaktärer. De karaktärer i reklamfilmen har problem med spriten även i övriga sketcher. Tror med hög sannolikhet på att reklamfilmen har tagits fram för att rikta sig till deras fans.
Dessa alltså?
http://www.smastadsliv.se/#text

Då är det nog inte konstigt att ATG satsat på något som tydligen är väldigt populärt, hur dåligt det än är.
 
Detta blir allt konstigare....

Deet finns alltså en marknad för gubb-buskis och fylleskämt fortfarande - år 2018?? Och marknaden är så pass stor att en stor aktör (ATG) väljer att samarbeta?

Min tro på mänskligheten har fått sig en rejäl törn.

Kan inte annat än instämma. Ett riktigt lågvattenmärke som verkligen inte lockar de icke redan frälsta till travet utan snarast avskräcker dem..
 
Detta blir allt konstigare....

Deet finns alltså en marknad för gubb-buskis och fylleskämt fortfarande - år 2018?? Och marknaden är så pass stor att en stor aktör (ATG) väljer att samarbeta?

Min tro på mänskligheten har fått sig en rejäl törn.
Du menar väl ändå (män)skligheten? Kvinnor har ju inte så mycket med det där att göra direkt. Var ska travbanorna hitta en ny yngre publik kan man undra.
 
Du menar väl ändå (män)skligheten? Kvinnor har ju inte så mycket med det där att göra direkt. Var ska travbanorna hitta en ny yngre publik kan man undra.
Ungdomar idag tycker inte alltid att det är okej att spela om pengar när det handlar om kännande varelser, så tror att den stora massan unga kommer att utebli då de ofta har en annan syn på djur.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 849
Senast: Solstig
·
Skola & Jobb Hej alla på buke. Hoppas någon kan ge lite stöttande råd till mig! Läs nedan... Jag har en socionomexamen och valet av den...
2
Svar
25
· Visningar
3 361
Senast: anonymys22
·
Äldre Dagens lunchdiskussion på jobbet: Har ni/skulle ni kunna tänka er att anlita en städerska för att hjälpa till med städningen av ert hem...
11 12 13
Svar
259
· Visningar
12 532
Senast: Vallmo
·
  • Låst
Hästmänniskan I och med sociala medier är det lättare att kolla upp hästspekulanter för att få en lite bredare bild av denne. Gör ni detta? Gjorde...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
11 525
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp