Orkade inte ens se klart hela. Vem ska man locka till banorna med en sådan reklam? Bättre att vinkla det åt något som familjen kan göra tillsammans t.ex.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men barnvagn...Orkade inte ens se klart hela. Vem ska man locka till banorna med en sådan reklam? Bättre att vinkla det åt något som familjen kan göra tillsammans t.ex.
Bolibomba möter alkoholism är lite den vibben jag fick.![]()
Ja bära hem berra vad bland det första jag tänkte på
Och visst det var väl kul ...1980![]()
Fast om man orkar se eländet till slut så avslutas det med ATGs elitloppsreklambild så man tror ju att det är ATG som är avsändarenGissar att det är organisationen som jobbar med Elitloppet som tagit fram denna och inte ATG. Produktionen (manus och teknik mm) ligger för långt ifrån deras vanliga nivå. Har jobbat med dem (ATG) tidigare och de har bättre förståelse för kommunikation, så de skulle troligtvis inte släppa igenom något sånt här.
Amatörmässigt tänkte jag spontant. Men om målgruppen är ungdomar i yngre tonåren så kan det kanske fungera.
Nä, inget svar än. Och till den som undrade om målgruppen, är väl tydligt. Brölande fyllegubbar.Fast om man orkar se eländet till slut så avslutas det med ATGs elitloppsreklambild så man tror ju att det är ATG som är avsändaren
@Luff Något svar på mailen än?
Och syftet är att folk som har problem med spriten ska gå på elitloppet?Ingen som hört talas om Småstadsliv här? Det är en grupp som håller på med detta, med ett flertal olika karaktärer. De karaktärer i reklamfilmen har problem med spriten även i övriga sketcher. Tror med hög sannolikhet på att reklamfilmen har tagits fram för att rikta sig till deras fans.
Tvivlar jag på. Det är väl som all annan reklam. De vill nå så många som möjligt. Den här humorgruppen är populär, många kollar på deras filmer på Youtube och de har tom blivit så populär att de säljer eget kaffe... Många som nås då genom deras filmer.Och syftet är att folk som har problem med spriten ska gå på elitloppet?
På deras fbsida förstås.Men filmen är 4 minuter, det finns väl ingenstans som visar så lång reklam?
Jaha, den ska användas bara där? För mig är det inte förstås, men ... Då tänker de väl att de redan frälsta har den humorn.På deras fbsida förstås.