Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas och tror att ATG inte är helt vrickade!
Med tanke på alla beslut de tar till vardags är det härligt att i alla fall någon bibehåller ett positivt synsätt![]()
Inte som försvar, men jag blir mycket förvånad om det inte mynnar ut i att dom kommer på att dom ska gå nyktra...
Det är ju en serie med sketcher inför elitloppet
Jag hoppas och tror att ATG inte är helt vrickade!
Då får @Scata kräva royalty eller nåtOm de inte tänkt skapa den sista sketchen innan kommer de göra det nu.![]()
kom ihåg vad ni hörde det först
Ja bära hem berra vad bland det första jag tänkte påHar inget att tillägga, men trav är väl inte det första som dyker upp i skallen. Jag drar nog mer paralleller till sällskapsresan och Sven Melander.
Typ så...Ja bära hem berra vad bland det första jag tänkte på
Och visst det var väl kul ...1980![]()
På riktigt. Tvivlar du så kan du gå in och se klippet på atgs facebook.Trodde någon gjort en budget skämtvideo och bara klippt in ATG's elitloppsreklambild på slutet men det är alltså på riktigt, så dålig![]()
Hehe, de har gjort om inlägget till "dark post". Gissar de nu bara använder den i riktad reklam till fyllgubbar.På riktigt. Tvivlar du så kan du gå in och se klippet på atgs facebook.
Samtidigt intervjuas svensk Travsports ordförande Marjaana Alaviuhkola på radio om hur travsporten tappar både utövare och publik. Det är väl konstigt? Vem vill inte hänga med folk som ser insmuggling av sprit som det viktigaste med sporten?