Bukes åsikter....

Samtidigt intervjuas svensk Travsports ordförande Marjaana Alaviuhkola på radio om hur travsporten tappar både utövare och publik. Det är väl konstigt? Vem vill inte hänga med folk som ser insmuggling av sprit som det viktigaste med sporten?

Publiken super kanske ihjäl sig på insmugglad sprit?

Oj, det var alltså en riktig reklamfilm? Det hade jag faktiskt aldrig kunnat gissa genom att bara se på den. Gammal, tråkig och jag fattar fortfarande inte vad det var reklam för liksom?

Jag blev inte lockad av att gå på trav genom reklamen, den saken är säker.

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 116
Senast: starcraft
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 482
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag skulle vilja att det fanns olika länder där samhällena funkade på olika sätt - och att man kunde välja att bo i det land som passade...
Svar
8
· Visningar
1 632
Senast: Araminta
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 459
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår