Bukes första Westernföl!?

wrangler

Trådstartare
Nu är hon äntligen här, och en HON blev det! *glad*

Min lilla pleasure tjejja, född tidigt i morse! Ljus fux som pappa och mamma, med bläs. Stor och fin med lång hals och bra ben!

Är jag nöjd eller..... :angel: (fast dom är ju alltid lite småfula när dom kommer ut :cool:)

Länk till pappa Don Dress Me: http://www.casanovaquarterhorses.com/stallions.asp

Bättre bilder på G....

Cluannaofl022.jpg


Cluannaofl021.jpg


Cluannaofl018.jpg
 
Sv: Bukes första Westernföl!?

*KL*

Tack! :D

Jag är jätteglad, detta fölet betyder massor för mig och jag har väntat läääänge på henne!!! :banana:
 
Congrats!!!!!!!:banana:

Jag är så avis...jag får bara pojkar. Jag också vill har en liten tjej som din:cry:. Min födelsedag är snart...i juli!:D:angel:
 
Sv: Bukes första Westernföl!?

Jag får två till men inte förrän i maj o juni.... pendeln visade på två ston och en hingst, och än så länge stämmer det ju :D


Guuud vad jag har hoppats på att denna skulle bli ett sto!

Tack alla, och fyll gärna på med era föl när dom kommer!
 
Sv: Bukes första Westernföl!?

Den var inte gammal du!

Sällar mig till resten av skalan och ropar GRATTIS:bump:

Har du vakat länge?
 
Sv: Bukes första Westernföl!?

Ja hon var beräknad till den 11-e som tidigast och vi började väl vaka innan det nångång... ZZZZzzzzzz

den är inte gammal på kortet nej :D
 
Sv: Bukes första Westernföl!?

GRATTIS!!
Det var en riktig sötnos!!
Jag är i väntans tider fast inte i slutet av april.

//Carro
 
Sv: Bukes första Westernföl!?

Den där kan nog bli riktigt fin!

Jämn och fin bläs:love:

Grattis
 
Sv: Bukes första Westernföl!?

*tittar på hingstens hemsida*

Han har inte legat på latsidan den killen, här kommer en super pleasure tjej till världen:love:

*viskar*

Ska du behålla henne eller är hon till salu?
 
Sv: Bukes första Westernföl!?

Jätte GRATTIS!!!!!!!:bump::banana::bump:

Förresten..får du nått föl från din gule i år?.. (har för mig att han betäckte nått sto förra våren??)..:)
 
Sv: Bukes första Westernföl!?

*viskar tillbaka*

Inte till salu..... Iaf inte för pengar som någon betalar i detta landet.... :angel:
 
Sv: Bukes första Westernföl!?

Jätte GRATTIS!!!!!!!:bump::banana::bump:

Förresten..får du nått föl från din gule i år?.. (har för mig att han betäckte nått sto förra våren??)..:)

Den gule får föl med Bosses mamma, ber till 7 maj. Vad tror du om den kombon? :)
 
Sv: Bukes första Westernföl!?

*KL*

Stort GRATTIS!!:bump: Och till att det blev en liten tjej! :banana:

Skönt att allt gick bra :) Nu får du väl se till att vila lite efter allt vakande?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Först och främst vill jag bara börja med att säga TACK! Tack för allt som Buke och ni har givit mig. Allt stöd och alla fina och...
Svar
15
· Visningar
2 000
Senast: Anna
·
Gravid - 1år Nu har jag äntligen fått ner förlossningen i nån form av text :D Har inte läst igenom utan kladdade bara ner allt, får finjustera sen...
2
Svar
39
· Visningar
4 224
Avel Vet ni några avkommor efter honom som blivit annorlunda färgade/teckningar? Araber, får dom vara isabeller? En avkomma jag känner...
2
Svar
35
· Visningar
5 091
Senast: bellaobert
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2023 -den andra
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp