Bukefalos 28 år!

Bukes klocka går efter

Mammas

Trådstartare
Hej!

Nu har bukeklockan sackat efter igen. Just nu är klockan enligt Fröken Ur online 22:39:30.
 
Sv: Bukes klocka går efter

Om du scrollar längst ner på sidan så står bland annat tid på hemsidan =)
 
Sv: Bukes klocka går efter

Ahaaa så det är därför jag alltid tycker att det ser ut att vara så längesedan jag postade senaste inlägget :D.
Inte konstigt att tiden "försvinner".
 
Sv: Bukes klocka går efter

Den klockan har jag aldrig sett, men märker det när jag skriver inlägg, att de kommer fram fem minuter innan jag skrev det. :D
 
Sv: Bukes klocka går efter

Ledsen att det dröjt, men nu bör det vara ordnat, tack för att ni uppmärksammade mig på detta.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Vet inte vart jag ska börja. Kaos i hjärnan pga inte sovit en ordentlig natts sömn på... vet inte hur länge? Man ska bara orka. Men jag...
Svar
1
· Visningar
623
Senast: SaraXX
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 858
Senast: Snurrfian
·
Foder & Strö Efter årets bete har det varit lite svårt att hitta en lagom nivå på utfodringen av min häst, hon har både lagt på sig och sen tappat...
2
Svar
24
· Visningar
1 630
Senast: skiesabove
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 197

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Prova på trav
  • När fan slutar jag ramla av?
  • Ta föl för första gången!!

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp