Bukefalos 28 år!

Buketräff i.... Örebro kanske?

Sv: Buketräff i.... Örebro kanske?

*kl*

Oups.. den helgen är jag tokuppbokad så jag hoppar.
Försöker hänga med nästa gång i stället!!
 
Sv: Buketräff i.... Örebro kanske?

Det verkar bli mässfall, ska vi skjuta på det en vecka?
 
Sv: Buketräff i.... Örebro kanske?

Jag vet inte hur vi ska göra... men trist att vi bara blev tre nu!
Sen är det väl andra som inte kan, ska vi strunta i alltihop kanske? :(
 
Sv: Buketräff i.... Örebro kanske?

Vi kanske kan skjuta på träffen till jan-feb? Jag kommer i alla fall vara upptagen varje helg under december med tanke på adevent, julhandel, lunchbord osv.

/Lizzie
 
Sv: Buketräff i.... Örebro kanske?

Vi kanske kan skjuta på träffen till jan-feb? Jag kommer i alla fall vara upptagen varje helg under december med tanke på adevent, julhandel, lunchbord osv.

/Lizzie
En bra idé, jag tycker också vi avblåser träffen nu för då har ju fler kanske möjlighet att komma, vad säger ni andra?
 
Sv: Buketräff i.... Örebro kanske?

Jag har fått "ledigt" så jag hade kunnat nästa lördag men jag är som sagt glad att slippa just bowlingen. Sen drar det väl igång med jul och sånt så efter årsskiftet blir kanske bäst.
 

Liknande trådar

Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 989
Senast: Ramona
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 643
Senast: Nixehen
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
525
Senast: Takire
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 424
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp