Bukefalos 28 år!

Buketräff i.... Örebro kanske?

cambodia

Trådstartare
På förslag från nätdejtning-tråden så försöker jag mig väl på det här!

Jag har ingen egentlig plan och jag vet inte riktigt vad vi ska göra heller så jag tänkte att vi kanske kan hjälpas åt och spåna om vi blir några stycken som vill vara med :)

Idén är bara att vi ska träffas och göra något kul, jag behöver träffa nytt folk och nya vänner, jag är alldeles för mycket ensam och pendlar mellan jobbet, stallet och soffan typ :meh:

Behöver inte heller vara i Örebro (själv bor jag utanför Köping), men jag tycker det är en trevlig stad!

Vilka är på?
 
Sv: Buketräff i.... Örebro kanske?

Yay! Vad kul! Har du någon idé på vad man kan hitta på? :)
 
Sv: Buketräff i.... Örebro kanske?

Ptja, käka och bowla på Pitchers funkar kanske? :) Billigare alternativ är en långpromenad på Oset följt av pizza på Kruthuset. :D
 
Sv: Buketräff i.... Örebro kanske?

Bowla var inte så dumt! :)

Inte långpromenad heller för den delen :D
 
Sv: Buketräff i.... Örebro kanske?

Då jag har två småbarn och lite svårt att få barnvakt så är jag inte så där superflexibel men om det passar hänger jag gärna på. Jag gillar promenader annars funkar bowling.
 
Sv: Buketräff i.... Örebro kanske?

ohhh jag ar med! :)

ar valdigt flexibel med tider forutom onsdag formiddag (en del helger ar uppbokat det med).
 
Sv: Buketräff i.... Örebro kanske?

Åh, vad roligt!
När vi blivit några fler kan vi ju börja fundera på dag och tid, men jag kan i stort sett alla dagar från cirka 17:00 och hela helgerna :)
(inte 14 - 18/11)
 
Sv: Buketräff i.... Örebro kanske?

Jag vill gärna, bara jag kan! (jobbar mycket och har flera hästar så jag behöver nästan vara ledig den dagen om det ska gå ihop)
 
Sv: Buketräff i.... Örebro kanske?

Jättekul! Vi ska nog få ihop det på något sätt!
Var helt nervös för det här innan men nu känns det bara kul :)
 
Sv: Buketräff i.... Örebro kanske?

Jag ska se om jag inte kan släpa med Inte_Ung för då blir vi två från Katrineholmshållet. Vi har ju varit på buketräff tidigare i Örebro och alla överlevde,,,,,,,,,tror jag. :D
 
Sv: Buketräff i.... Örebro kanske?

Åh, härligt! Känns hoppfullt att alla överlevde :D

Kul att du också är på FannyN, nu börjar vi ju bli några stycken!!
 
Sv: Buketräff i.... Örebro kanske?

Jag har fegat ur förut, men skulle gärna vilja hänga på! Det skulle vara jättekul att göra nåt annat än att jobba.....
 
Sv: Buketräff i.... Örebro kanske?

Skulle vara trevligt! Jag hänger gärna på. Finns flera trevliga fik att besöka :)

/Lizzie
 
Sv: Buketräff i.... Örebro kanske?

Kul :)

Skriver upp de som har anmält sig hittills.
Såg i en annan tråd att de fyllde i datum de kunde efter namnen i listan, ska vi göra så här med?
Vi satsar väl på nu i november?

cambodia - Alla kvällar efter 17:00 + helger (inte 14-18/11)
tassetass
numma
Inglorion
Mitrolle
MacGyver
(Inte_Ung?)
FannyN
nevin
Zeli
lizzie

Ska se om jag kan ragga med mig två till hemifrån mig också :D

Jag tycker bowling + mat känns kul, vad säger ni? Ska vi köra på det?
Insåg nu att det finns minst 2 bowling i Örebro? Kanske nån örebroare här vet vilken som är bäst och om man kan äta där eller på något annat ställe innan :)
 
Sv: Buketräff i.... Örebro kanske?

Härligt :D

cambodia - Alla kvällar efter 17:00 + helger (inte 14-18/11)
tassetass
numma
Inglorion
Mitrolle
MacGyver
(Inte_Ung?)
FannyN
nevin
Zeli
lizzie
Toughcookie
 

Liknande trådar

Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
490
Senast: astronaut
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 273
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 191
Senast: lilstar
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 393
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Uppdateringstråd 29
  • Optimala foderrutiner?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp