Buketräff?

Nähä?! :p

Vissa är ju inte det och då är det dyrt :D

Sedan är jag usel på matlagning så jag tror inte jag hade fått ordning på köttet! Är inte det ganska svårt att få gott? Någon sa det, men det kanske bara var för att jag inte ska lägga pengar på det!

Det är inte svårt, eller rättare sagt, man kan välja om man vill göra det svårt eller lätt! Det är ju väldigt torrt kött, dvs inte mycket insprängt fett. Många blandar färsen med fläskfärs för att få den fetare fast jag tar hellre i lite grädde. Stekar tillagar jag på låg värme och vill gärna ha dem blodiga. Skivor till stekning (filé, entrecote och ryggbiff) ska bara studsa i pannan :D Kryddar gör jag med svartpeppar, timjan, enbär, vitlök och salt.
 
Det är inte svårt, eller rättare sagt, man kan välja om man vill göra det svårt eller lätt! Det är ju väldigt torrt kött, dvs inte mycket insprängt fett. Många blandar färsen med fläskfärs för att få den fetare fast jag tar hellre i lite grädde. Stekar tillagar jag på låg värme och vill gärna ha dem blodiga. Skivor till stekning (filé, entrecote och ryggbiff) ska bara studsa i pannan :D Kryddar gör jag med svartpeppar, timjan, enbär, vitlök och salt.
Mums vad gott det låter!!!
Jag som inte ens ätit frukost i dag dreglar! :d
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hejsan! Jag skrev tidigare en tråd om våra hundar och det var ang runmsren heten.. Valpen är idag 9 månader och är en fransk bulldog...
Svar
4
· Visningar
1 555
Senast: Swat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp