Buketräff i Skövde vetja!

Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Alltså, jag kan kanske klämma in en liiiiten kort träff på söndag. Men just nu så är jag nästan folkilsk av brist på sömn och för gott om att göra. Tapetsering hela dagen idag. Jag hjälper till att fixa mormor o morfars nya boende så vi kan flytta in till deras gård snart.

Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Nä korses - jag är otydlig förstår jag, jag är urusel på att utrycka mig på nätet. Det gör ju inget att det inte blir något - men det är troll i Skövdeträffarna.
Vi får väl försöka någon annan gång.

Liknande trådar

Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
950
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Hur fungerar det när den föräldern som är föräldraledig är så sjuk att hen inte kan ta hand om barnen? Jag ska börja jobba efter min...
Svar
6
· Visningar
674
Senast: Crossline
·
Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 257
Senast: Kilauea
·
Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
10 112
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hönstråden II
  • Oseriös avel 2023