buketräff i Uddevalla

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare bumpo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 81
  • Visningar Visningar 3 136
Jag kom precis på att jag inte bokat bord än. Gör det det första jag gör i morgon. @Micks, @Sonic76 @jarakamandan jag ser om jag inte kan boka som bumpo. Annars vet ju iaf micks och sonic vad jag heter irl. Jarakamandan hojta till så får du mitt irl-namn.

Tack @bumpo för samtalet ( och ni övriga med)
Hoppas ni hade skitkul!!!
bumo lät ett unns bladig redan innan maten.... ;)
Kram på er :love:

Tack, kära vänner! Det var hemskt kul.

@bumpo och jag gick en halvmilsrunda (minst) på förmiddagen igår, det brukar jag inte ha lust med efter en cocktailkväll så det var sannerligen en alldeles speciell afton ;)

Tack, kära vänner! Det var hemskt kul.

@bumpo och jag gick en halvmilsrunda (minst) på förmiddagen igår, det brukar jag inte ha lust med efter en cocktailkväll så det var sannerligen en alldeles speciell afton ;)

Och då knallade ni förbi mitt hus UTAN att komma in och säga hej. Bajskorvar :rage:
Skäms bumpo.......skäms, skäms!!!

Åh, hoppas ni hade en superkväll! Jag var på möhippa för en uddevallare, vågade inte skriva ut det då man aldrig vet vem som läser.... :D Är det träff igen efter 8e augusti så räkna in mig!

Liknande trådar

Tjatter Jag har aldrig varit någon som har varit ute och sprungit men jag hade gärna velat bli. I nuläget klarar jag inte att springa längre...
Svar
10
· Visningar
493
Senast: MCP
·
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 187
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Vår dotter började få ont i magen och må illa till och från i början av förskoleklass. Då som regel på morgnarna. Det slutade med att...
Svar
16
· Visningar
1 156
Senast: Asko
·
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
518
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka