Bullersta!

nej det e inte tommy.. han har väl flickvän tror jag!! jag har inte varit intresserad av honom jag har bara tyckt att han ser väldigt bra ut.. och det gör han fortfarande men det e inte han... det e en annan liten cowboy.. mycket sötare :love:... klura på du!! kram//MIlla
 
jag vet en som är döläcker... :love: :o
så jag hoppas att vi inte tänker på samma... :devil:
 
jag vill också spana på läckra cowboys! :cry: ;)

(tur att jag kanske ska flytta till montana där det kryllar av dom! :D )
 
men va f***n!!!! du ska inte alls flytta till montana, så det så!!!!! :devil:
 
Jag skulle tro att ni menar samma

Ni får väl slåss om saken eller nåt :angel:

Finns alldeles för få snygga Cowboys att spana på, var är alla Brad Pitt look-alikes???

:confused:Malin :confused:
 
hhehe..
får jag visst!

o läsa häst i 4 år! :love:

o hitta mig en ranchkille att gifta mig med! ;) :D
 
håller med! fram för fler läckerbitar! :devil:


...appropå det förresten... var har killen som brukade följa med dig på tävlingarna tagit vägen? vem var han? :bump:
 
men hallå, när kom den idéen in i ditt huvud?? den har du ju inte nämnt förut!

:idea: men du! du är ju skyldig mig en usa-resa! :banana: :rofl:
 
den kom egentligen ett tag sen.
men har återkommit till mig mer seriöst nu i sommar..

vill ifrån all skit här i sverige o ett college i usa har ett program så man får en bachelors degree i equestrian studies! :)


och japp!
det är jag!

jag o en kompis funderar på en roadtrip till våren!
haka på då?
eller nångån i höst? :bump:
 
låter jättekul!!

hur länge har ni tänkt vara borta?
...jag har ju lite att ta hand om...
 
blond, såg bra ut... brukade stå och studera ekipagen vid framridningen.

han var med på C-tävlingen hos West Star nu i somras, då du coacha laget.
 
vem e det du spanade på Zacha??... jag tror att iaf malin vet vem det är!!..kram
 
:confused: Undrar vem det var då. Trodde först att det var min kusin, han är lång & blond och har vart med en del men inte i göteborg...
:idea: Den enda blonda som var med mig i Göteborg var pappa, han är ju blond nu för tiden

Malin
 
vilket menar du nu? ;)

resorna vet jag itne.. den till hsöten blir inte mer än 2 veckor.. för då missar jag för många ridlektioner. ;)

till våren blir det nog mer kan jag tänka mig...

(o skolan är 4 år)
 
jag menade resorna. jag kan ju inte vara borta lltför länge... men ett par veckor låter perfekt!
 
haha, nej nej...jag spanar INTE på din pappa! :D

...men någon av de dina borde det vara, så kusin låter troligt! Han var med i Arvika förra året också, vet jag...
brukar gå klädd i *funderar* vit t-shirt och nån mörk jacka (väst?)... har för mig att han brukar ha keps också...

:rofl: Nu låter det som om jag inte gjort annat än kollat på honom, men jag har faktiskt inte kollat noga alls! ...bara lagt märke till honom... :banana:
 
nej nej, den vi pratar om nu är inte Hampus!
honom känner jag faktiskt igen! :devil:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
8 921
Senast: Cattis_E
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 091
Senast: Cambrie
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 444
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 622
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp