Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Beställde en bur idag till mina fyra fåglar och den kommer eventuellt på lördag. Kostar max 1150:- och är 170 hög, 130 bred och 65 djup Blir inte mina fåglar glada i den buren så ger jag upp.
Hundavel & Ras
Dags för ännu en rastråd.
Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två...
Kropp & Själ
Vänner, jag går igenom någonting väldigt märkligt just nu och försöker få lite klarhet. Det är både lite svårt för mig själv att förstå...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Kropp & Själ Nu är ju detta ingen kompressionslindning, men då avslutar man med tubgas. Utan strumpa/tubgas är det väldigt svårt att få det att sitta...
Ekonomi & Juridik Hej, jag undrar vad man bör tänka på vid köp av häst som endast har pass från annat eu-land? På ett språk man ej förstår. Hästen finns i...